stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 411942
  • 20 دی 1400 - 12:06
0
شهردار بندرعباس:

توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است

توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است
هرمزگان/ قلمنا-در راستای ايجاد ارتباط موثر و مفيد با مردم شهردار بندرعباس به همراه اعضاي شوراي اسلامی شهر با حضور در مسجد صاحب الزمان محله پشت شهر مشكلات اين محله را مورد ارزيابی و بررسی قرار دادند.
قلم | qalamna.ir :

شهردار بندرعباس پس از شنیدن دغدغه های مردم  پیرامون اهمیت تاریخ محلات قدیمی به عنوان بخشی از هویت شهر بندرعباس، گفت :با توجه به اولویت ها و مسایل مطرح شده قطعا شهرداری منطقه با برنامه ریزی دقیق نسبت به رسیدگی و حل مشکلات  اقدام خواهد کرد.

مهدی نوبانی بیان داشت  : فضای سبز مجاور بازار قدیم ماهی فروشان پشت شهر و احداث بازارچه صنایع دستی پس از رفع مشکلات و موانع در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت و قطعاً ایجاد مجموعه بازارچه دائمی صنایع  دستی در جهت منافع مردم در این محله راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بازگشایی و تکمیل معابر و پیاده رو شمالی مجاور بلوار امام سجاد در سال آینده با تصویب بودجه مناسب در شورای اسلامی شهر احداث و تکمیل خواهد شد.

شهردار بندرعباس همراهی و همکاری مردم پیرامون بازگشایی معابر محلات را یک مساله مهم در چشم انداز توسعه محلات عنوان کرد و گفت:ظرفیت فرهنگی اجتماعی محلات با اصالت شهر باید با ایجاد معابر و خیابانهای جدید به روز رسانی شود تا بتوانیم هویت، بافت و اصالت این محلات را حفظ و احیا نماییم.

نوبانی خاطر نشان  کرد: صیادان و ماهی فروشان به عنوان تلاشگران عرصه دریا و دریانوردی باید تکریم شوند و اهالی محترم این محله میتوانند علاوه بر بیان مشکلات محله در این مکان روزهای سه شنبه با حضور در دیدارهای هفتگی پیگیر دغدغه ها و مسائل محله باشند .

این مقام مسول پیرامون ایجاد فرهنگسرا و توسعه فضاهای ورزشی در این محله تصریح کرد : توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری میباشد و قطعا پس انجام مطالعات و تامین زمین مناسب این مجموعه ها در محله پشت شهر ایجاد خواهد شد.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از پیگیری و بیان صریح مشکلات تاکید کرد:همگرایی در محلات باعث همبستگی و اتفاق نظر می شود و اتفاق بزرگی که در این همبستگی رقم خواهد خورد به نفع همه مردم به خصوص جوانان این محله می باشد .

مهدی نوبانی در پایان این دیدار گفت: اساس کار و عملکرد ما در رضایت شهروندان قابل توجیح هست و حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در این محله و دیگر محلات در جهت شناسایی موانع و معضلات و آسیب های اجتماعی است که قطعاً توسعه همه جانبه در همه ابعاد را باید به همراه داشته باشد و این مهم قطعا با بحث بررسی و اولویت بندی و مشورت با  اهالی، مسیر بهتری را برای چشم انداز ما ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.