stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 411911
  • 20 دی 1400 - 11:10
1

محمدزاده: تلاش آلومینیوم، کسب سهمیه آسیا است/ انتظارات از ما بالا رفته است

محمدزاده: تلاش آلومینیوم، کسب سهمیه آسیا است/ انتظارات از ما بالا رفته است

بازیکن آلومینیوم اراک می‌گوید تلاش تیمش در پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر، کسب سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

قلم | qalamna.ir :

وحید محمدزاده بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته چهادرهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم جنگنده و دونده بودند. پیکان هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. ما گل بد و بچگانه‌ای دریافت کردیم. پیکان هم بعد گل عقب کشید اما خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی بازی را مساوی کنیم. البته در شرایط زمین مسابقه و مقابل تیم جنگنده، گل زدن سخت است اما فکر کنم مساوی، نتیجه عادلانه‌ای بود. ما رفتیم تا بازی را ببریم اما کار گره خورد و بازی در نهایت به تساوی کشیده شد

او در ادامه درباره عملکرد داوری گفت: من قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم. کارشناسان گفته‌اند که یک آفساید به اشتباه گرفته شده است. من اینجا باید از داور بازی تشکر کنم که یک پنالتی به اشتباه گرفت و اشتباه خود را تصحیح کرد چون اگر این کار را نمی‌کرد،‌ حق ما خورده می‌شد و ما شاید بازی را می‌باختیم. من معتقدم هر کسی از بازیکنان و کادر فنی تا داوری می‌تواند اشتباه کند و ما نباید با دادن بیانیه داور را تحت فشار بگذاریم. در چند بازی هم شده است که به داوری به ضرر ما تمام شده باشد اما تیم ما اهل حاشیه  و اعتراض و جنگ روانی نیست.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که چرا آلومینیوم در ۴ بازی اخیر لیگ نتوانسته طعم پیروزی را بچشد، گفت: ما اوایل فصل را خیلی خوب شروع کردیم و انتظارات از ما بالا رفته و این مساله باعث استرس ما شده است. ما چند بازیکن مصدوم در این مدت داشته‌ایم و چند بازیکن را هم می‌دانم که دارند با مصدومیت به میدان می‌روند. تیم ما جز بازی مقابل نفت آبادان که تمرکز لازم را در بازی وجود نداشت، در بقیه بازی‌ عملکرد خوبی داشته است. یک وقتی است که موقعیت‌ها گل می‌شود و بازی با پیروزی تمام می‌شود و یک موقع هم مثل بازی مقابل پیکان، فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود و شرایط تغییر می‌کند. این هم باید گفت اکثر زمین‌ها، شرایط مناسبی ندارند تا در زمین فوتبال بازی کرد و جبران گل خورده نیز سخت است. ویژگی‌ای که آلومینیوم دارد، این است که اگر نمی‌برد، راحت تن به شکست نمی‌دهد و امیدوارم بتوانیم در آینده نتایج مطلوب را کسب کنیم.

بازیکن آلومینیوم اراک درباره تقابل تیمش مقابل سپاهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نتیجه این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول خیلی مهم است. دو تیم بازی سختی روبروی هم خواهند داشت. هر دو تیم، قابل احترام هستند و تیم‌های خوبی به شمار می‌آیند. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و مطمئنم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود چون هم ما و هم تیم حریف، تاکتیک هجومی مد نظرش است. امیدوارم در پایان بتوانیم پیروز میدان باشیم چون به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

او در پایان درباره عملکرد آلومینیوم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ طبق نظر کارشناسان و با توجه به اینکه ما سال دومی است که در لیگ برتر حضور داریم، توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. امیدوارم با حمایت‌هایی که می‌شود در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. تیم‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ نزدیک به هم هستند و چند تیم‌ هستند که عملکرد خوبی ارائه دادند. انتظار ما این است که فشار روی ما زیاد نباشد تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم. چیزی که بین خودمان است، تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود اما هدف ما این است که بتوانیم بهترین رتبه را کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.