stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 411909
  • 20 دی 1400 - 11:10
1

حذف سرخابی‌ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!

حذف سرخابی‌ها از آسیا، تلنگری برای مسوولان ورزش!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است، حذف سرخابی‌ها از آسیا، برای مسوولان ورزش تلنگری باشد تا برای همیشه مشکلات مربوط به این مساله حل شود.

قلم | qalamna.ir :

فرد ملکیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: اهمیت این بازی برای من، امتیازی بود که کسب شد. برخی انتقاد می‌کنند که استقلال خوب بازی نمی‌کند اما این تیم نیاز به نتیجه دارد چون استقلال  تیم جوانی است و این نتیجه، بعدا تاثیر خودش را می‌گذارد. مهم‌ترین مساله این است که نتیجه پیروزی کسب شده است.

او درباره قهرمانی احتمالی استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: قهرمان نیم‌فصل شدن، باعث می‌شود اعتماد به نفس استقلال بیش‌تر شود. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و امیدوارم بازیکنان از این اعتماد به نفس استفاده کنند. قرار است بازیکنان استقلال در تعطیلات نیم‌فصل به اردو بروند و برگزاری این اردوها صمیمیت بازیکنان را بهتر می‌کند و امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود.

ملکیان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر کوتاه مدت به این مساله نگاه کنیم خیلی اتفاق  ناراحت‌کننده‌ای است اما این اتفاق سبب خیر می‌شود و الان مسوولان باید بدانند که دیگر ریش‌سفیدی جواب نمی‌دهد و مسوولان باید طوری عمل کنند که شرایط لازم برای حضور این ۲ باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود. الان به اسم این ۲ باشگاه، بزرگ هستند اما هیچ زیرساختی ندارند. امیدوارم این اتفاق تلنگری شود تا مسوولان اقدامات قابل توجهی برای رفع مشکلات انجام دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: در این چند سال، چند مدیرعامل باشگاه را در اختیار گرفتند اما آینده باشگاه را ندیدند. هیچکس به فکر استقلال نبوده است و فقط  فکر رانت‌هایی بودند که می‌توانستند کسب کنند. باشگاه استقلال باید نقشه‌ای را برای خودش متصور شود و هر مدیری می‌آید، آن را ادامه دهد. الان هر مدیری به باشگاه می‌آید و کار خودش را انجام می‌دهد. باشگاه استقلال باید یک هدف مشخص را مد نظرش قرار دهد و مثل قانون اساسی به آن عمل کند تا هر مدیری عوض شد، به آن تفکر عمل کند. دلخوشی من این است که یک بار برای همیشه این مساله درست شود و کار درست را انجام دهیم و بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

او در پایان گفت: امیدوارم کارهای لازم انجام شود. شاید برای کسانی که مسوول هستند، حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا مهم نباشد چون آن مسوول اصلا ورزشی نیست و فوتبال برایش اهمیت ندارد و مسائل دیگر را مهم می‌داند. تا وقتی که ورزش ما دست آدم‌های ورزشی نباشد، هیچ وقت شرایط  درست نمی‌شود. شاید این اتفاق سبب خیر شود تا یک تلنگری پیش بیاید. من حاضرم تا ۳-۲ سال این ماجرا طول بکشد اما برای همیشه مشکلات باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس درست شود و هیچ دغدغه‌ای هم پیش نیاید و بدون مشکل به آسیا برویم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.