stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 411746
  • 19 دی 1400 - 12:05
1

حذف شدیم به‌ جایش تبلیغات محیطی داریم

حذف شدیم به‌ جایش تبلیغات محیطی داریم

«نتیجه همه غفلت‌ها و بی‌تفاوتی‌ها این شد که دو باشگاه پرطرفدار آسیا … از رقابت‌ها حذف شوند و حال هوادار باید بنشیند و حسرت غیبت تیم محبوب خود در آوردگاه‌های مهم را بخورد. چند روز بعد هم آقایان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند: با این که از مسابقات باشگاهی آسیا حذف شدیم ولی در عوض درآمد تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ گرفتیم!»

قلم | qalamna.ir :

در یادداشتی در روزنامه اطلاعات آمده است: «حذف پرسپولیس و استقلال از مسابقات بین‌المللی که این روزها خبر داغ ورزشی شده، ظاهراً فقط هواداران فوتبال را نگران کرده است و در سطح مدیریت ورزش و به‌ویژه فوتبال، نگرانی زیادی بابت این موضوع مشاهده نمی‌شود!

مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال، از روزی که وارد باشگاه شد، با تمام قدرت پیگیر گرفتن اجرای تبلیغات محیطی از سازمان لیگ بود و چند هفته برای رسیدن به این هدف تلاش کرد. در حالی که منطق حکم می‌کرد قبل از این که به جنگ سازمان لیگ برود، پیگیر رفع اشکالات اعلام‌شده کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدارک ارسالی باشگاه باشد.

از سوی دیگر پرسپولیس چند ماه است که بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره می‌شود؛ سرپرستی که هر روز اخباری مبنی بر پایان‌یافتن دوره سرپرستی‌اش منتشر شده است و حتی گاه نام جانشین وی هم اعلام می‌شد و عملاً برنامه‌ای برای سروسامان‌دادن به وضع باشگاه وجود نداشت. صدری در کنفرانس خبری اخیر خود در مورد همه چیز و همه کس صحبت کرد الا خطر حذف از مسابقات آسیایی و تلاش برای خارج‌شدن از وضعی که مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس بود!

در سوی دیگر فدراسیون فوتبال با این که از سه ماه قبل اطلاع داشت که این بار خطر حذف جدی است، ترجیح داد توپ را به زمین باشگاه‌ها بیندازد و با برگزاری یک جلسه نمایشی بین اعضای کمیته بدوی «صدور مجوز حرفه‌ای» و مدیران عامل تیم‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک آنها را رد کرده بود، موقتاً مجوز حرفه‌ای تیم‌ها را تائید کرد و خیلی نرم به تیم‌ها تذکر داد که پیگیر رفع اشکال از مدارک خود باشند.

وقتی نامه اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید، مجموعاً حدود ۴۰۰ صفحه پیوست نامه بود که نشان می‌داد این بار مدارک با دقت زیاد بررسی شده است و مانند سال‌های گذشته نمی‌توان با ریش گروگذاشتن مشکل را حل کرد. اشتباهات عجیب و غیر قابل باوری مانند ارسال فرم خالی، فرم‌های ترجمه‌نشده و به زبان فارسی و بدتر از همه فرم‌های دستکاری‌شده باعث حساس‌شدن واحد حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی تیم‌های باشگاهی ایرانی شد!

نحوه پرکردن فرم‌ها نشان می‌دهد که ارسال مدارک برای هیچ‌کس در سطح مدیریت اولویت نداشته و مانند یک امر پیش پا افتاده به آن نگاه شده است، زیرا اگر یکی از مدیران فقط یک بار با دقت به فرم‌های ارسالی توجه می‌کرد، حتماً متوجه فاجعه می‌شد.

بالاتر از همه این‌ها وزارت ورزش است که به دلیل توصیه مستقیم وزیر به کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برای نادیده‌گرفتن نواقص مدارک باشگاه‌های فوتبال، نمی‌تواند این طور وانمود کند که از موضوع بی‌اطلاع بوده و تقصیری متوجهش نیست.

نتیجه همه غفلت‌ها و بی‌تفاوتی‌ها این شد که دو باشگاه پرطرفدار آسیا که هر ساله حضورشان اعتبار و گرمای خاصی به مسابقات می‌بخشید، از رقابت‌ها حذف شوند و حال هوادار باید بنشیند و حسرت غیبت تیم محبوب خود در آوردگاه‌های مهم را بخورد. چند روز بعد هم آقایان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند: با این که از مسابقات باشگاهی آسیا حذف شدیم ولی در عوض درآمد تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ گرفتیم!»

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.