stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 411712
  • 19 دی 1400 - 11:10
2

ولاسف: می‌خواهم به المپیک پاریس برسم/ به MMA نمی‌روم

ولاسف: می‌خواهم به المپیک پاریس برسم/ به MMA نمی‌روم

رومن ولاسوف قهرمان دو دوره المپیک قصد دارد به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یابد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، ولاسوف نتوانست در بازی‌های المپیک توکیو که در تابستان ۲۰۲۱ برگزار شد به این رقابت‌ها راه یابد.

ولاسوف در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد برای بازی‌های المپیک پاریس انتخاب شود؟ گفت: بله. اما هیچ چیزی مثل قبل وجود ندارد، شرایط متفاوت است، من از نقطه نظر توانایی‌ها و سلامتی خود نگاه می‌کنم، می‌فهمم که نمی‌توانم از الان یک چیزی را مشخص کنم ولی المپیک چیزی است که هر ورزشکار به دنبال حضور در آن است و من هم می‌خواهم در این دوره در پاریس حضور داشته باشم. فقط می‌توانم کمی شرایط فیزیکی خود را بهبود بخشم. اصلا به بازنشستگی فکر نمی‌کنم و دوست دارم با قدرت کارم را ادامه دهم و بتوانم در المپیک بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. 

ولاسوف ۳۱ ساله است، او دو بار قهرمان المپیک، سه بار قهرمان جهان و چهار بار قهرمان اروپا شده است.

او این فرصت را داشت که پس از بازی‌های المپیک توکیو خود را در MMA امتحان کند. این کشتی‌گیر نتوانست به تیم روسیه برای بازی‌ها راه پیدا کند.

ولاسوف گفت: وقتی از بالاترین پله بالا می‌روید،  سخت است که بتوانید خود را از ابتدا در رشته‌های دیگر امتحان کنید. برای من سخت نبود که در رشته ورزشی دیگری حضور داشته باشم و به همین خاطر تصمیم گرفتم که این کار را انجام ندهم و در کشتی بمانم. هر چه دارم، به لطف کشتی دارم. دوست دارم در این رشته بمانم و قصدی برای حضور در رشته‌های دیگر ندارم. من می‌خواهم قهرمانی‌های جدیدی داشته باشم و به مبارزه توجه کافی داشته باشم.   

کشتی‌گیر روس وزن ۷۵ کیلوگرم فرنگی توانست مدال طلای المپیک ریو را کسب کند. این کشتی‌گیر در مسابقه نیمه نهایی خود از حال رفت اما توانست دوباره خودش را سر پا نگه دارد و در نهایت نیز به مدال طلا برسد. رومن ولاسف در المپیک ۲۰۱۲ نیز مدال طلای همین وزن را به دست آورده بود. او در نیمه نهایی المپیک ریو مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی از حال رفت. استارسویچ دست‌های خود را دور گردن ولاسف انداخته بود. ولاسف بعد از مسابقه اعلام کرد استارسویچ تلاش کرده او را خفه کند.

 انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.