stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 410807
  • 14 دی 1400 - 11:10
0

جدایی اینسینیه از ناپولی بعد از ۱۵ سال

جدایی اینسینیه از ناپولی بعد از ۱۵ سال

پس از ۱۵ سال حضور در ناپولی، لورنزو اینسینیه احتمالا به کانادا خواهد رفت. “گازتا دلو اسپورت”، ستاره ۳۰ ساله تابستان امسال به باشگاه تورنتو می رود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، لورنزو اینسینیه  که با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان اروپا شد قصد دارد باشگاه قدیمی خود ناپولی را به مقصد تورنتو ترک کند. این را چند رسانه ورزشی ایتالیایی روز دوشن دادند. دلیل این اتفاق  باید رابطه دشوار بین کاپیتان و رئیس باشگاه، اورلیو دی لورنتیس باشد. «گازتا دلو اسپورت» نوشت که رئیس باشگاه دسته اول ایتالیا پیشنهاد تمدید قرارداد را  به اینسینیه نداده است. برای این بازیکن ۳۰ ساله ، پیشنهاد ناپل از نظر مالی خیلی کم است.

بر اساس این گزارش، باشگاه کانادایی تورنتو اف سی از سوی دیگر، پیشنهادات بیشتری ارائه کرده است. انتظار می رود در روزهای آینده دیداری بین مشاوران این بازیکن و باشگاه ناپولی برگزار شود.

اینسینیه ممکن است ژوئن آینده به تورنتو برود. این بدان معناست که قرارداد او با باشگاه ناپل به موقع به پایان می رسد و او هنوز هم می تواند فصل را تا پایان برای تیم جنوب ایتالیا بازی کند.  

اسپالتی و مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی تاکید کردند که ناپولی به سایر تیم های جدول نگاه نمی کند و فقط روی عملکرد خود تمرکز کرده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.