stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 410700
  • 13 دی 1400 - 13:13
6

پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
خوزستان - مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در پیامی، یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.
قلم | qalamna.ir :

متن پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (آل عمران/ ۱۳۹)

فرارسیدن دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی، «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی»، ابو مهدی المهندس قهرمان ملی عراق و همراهان عزیزشان در جنایت تروریستی ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ فرودگاه بغداد را گرامی می‌دارم.

بی‌شک شهادت سردار سلیمانی، آن مجاهد نستوه، سرباز مخلص و صادق ولایت که نقش‌آفرینی سرنوشت‌ساز او در جای‌جای دفاع مقدس از اسلام عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا جغرافیای تروریسم آمریکایی صهیونیستی در غرب آسیا می‌درخشد، نقطه عطف معناداری در تاریخ استکبارستیزی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملت ایران و بلکه امت اسلامی رقم زد که تا طلوع خورشید تمدن نوین اسلامی امتداد دارد.

در این پیام تصریح شده است: دشمن بداند خورشید مقاومت به برکت زنده بودن راه، روش، منش و مکتب سلیمانی خاموش نخواهد شد و این حقیقت که «شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است!»کابوس وحشتناک و گریزناپذیری است که باید مانند سایه بالای سر خود داشته باشند.

اینجانب به نمایندگی از پرسنل و کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به روح بلند و ملکوتی آن سردار عالی‌قدر عاشورایی درود می‌فرستیم و از خدای بزرگ طلب می‌کنیم ما را قدردان مجاهدت‌ها و فداکاری‌های حماسی و کم‌نظیر حاج قاسم که به‌ویژه برای ملت ایران امنیت، آسایش و آرامش امروز را به ارمغان آورد، قرار دهد و همرزمان و میراث‌داران ارجمند آن شهید والامقام در خط مقاومت ثابت‌قدم بمانند و به جهاد بی‌امان خود ادامه دهند.»

نادر جعفریوسفی/مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.