stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 410684
  • 13 دی 1400 - 12:17
1

انتقاد پرافتخارترین شناگر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از شرایط تغذیه اردو تیم ملی

انتقاد پرافتخارترین شناگر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از شرایط تغذیه اردو تیم ملی

شاهین ایزدیار، ملی‌پوش پاراشنا از وضعیت تغذیه اردوی آماده‌سازی شناگران برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین انتقاد کرد.

قلم | qalamna.ir :

شاهین ایزدیار که صبح دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت درباره برنامه تمریناتش برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین افزود: اولین مرحله اردو برای حضور در این رویداد در استخر فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است و همه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند. البته با برگزاری اردوهای مداوم، این شرایط بهتر از قبل نیز می‌شود تا به یک شرایط ایده‌آل برسیم.

او پیرامون این پرسش که حضور نداشتنش در پارالمپیک توکیو آیا بر روی روحیه‌اش تاثیر منفی داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: من سهمیه بازی‌های پارالمپیک را کسب کردم، اما سیاست بر این بود که ورزشکاری از شنا اعزام نشود. البته در حال حاضر تمام تمرکز خود را به روی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گذاشته‌ام تا اتفاقات خوب دوره قبل  دوباره تکرار شود. بعد از آن نیز برای بازی‌های پارالمپیک پاریس خود را آماده خواهم کرد.

ایزدیار در پاسخ به این پرسش که برای تکرار مدال‌های جاکارتا در چین آیا برنامه‌ریزی خاصی دارید یا خیر؟ افزود: با توجه به کسب ۶ طلا و یک نقره که دوره قبل کسب کردم، قطعا توقع مردم و مسوولان خیلی بالا است. با این وجود تمام تلاش خود را به کار خواهم بست که بهترین عملکرد را داشته باشم، البته این منزله آن نیست که ورزشکار در این دوره هم ۶ مدال طلایش را تکرار کند، چون اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و امکان دارد شرایط تغییر کند. با همه این مسائل، سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان درباره وضعیت اردوی تیم ملی در فدراسبون جانبازان و معلولان تصریح کرد: اولین نیاز ما، استخر ۵۰ متر است که در اولین اردو این مساله محقق نشده و در استخر فدراسیون جانبازان و معلولین که ۲۵ متر است، تمرین می‌کنیم و این خیلی مناسب نیست. موضوع دوم بحث تغذیه است. این مساله در حد یک ورزشکاری که در تیم ملی تمرین می‌کند، نیست.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.