stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 410132
  • 09 دی 1400 - 12:17
0

چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!

چوپان اسکی باز که از پارالمپیک خط خورد!

عضو تیم ملی اسکی در رشته پارا آلپاین گفت: با وجود این که برای کسب سهمیه پارالمپیک چین تابستان ها چوپانی می‌کردم تا لوازم و تجهیزات لازم برای اعزام به این رویداد مهم را تهیه کنم اما به راحتی از لیست نفرات اعزامی به این بازی‌ها خط خوردم.

قلم | qalamna.ir :

احمد جعفری در گفت‌وگو با اظهار کرد: برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی ۷ سال است که به صورت حرفه‌ای در رشته آلپاین تمرین می‌کنم تا شرایط حضورم در این بازیها فراهم شود، دوره قبل که این رقابتها در کره‌جنوبی برگزار شد نزدیک به اعزام از سوی کمیته ملی پارالمپیک خط خوردم، این دوره نیز با وجود کسب سهمیه، باز هم کمیته ملی پارالمپیک به دلیل اعزام کیفی مانع حضور من در این بازیها شد.

وی گفت: من به جز اسکی هیچ شغل دیگری ندارم و در طی ۴ سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی سختی‌های زیادی کشیدم، حتی برای تامین هزینه‌های لوازم و تجهیزات اسکی تابستان‌ها چوپانی می‌کردم تا مشکلی برای ادامه فعالیت در این رشته را نداشته باشم. واقعا ظلم است که به راحتی از لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک خط بخورم.

این اسکی‌باز معلول خاطرنشان کرد: در حال حاضر اختلاف امتیاز من با صادق کلهر مربی تیم ۲ تا ۳ ثانیه است و برای ارتقای این جایگاه بارها دچار آسیب‌دیدگی‌ها زیادی شدم، آیا کسانی که در خصوص نفرات اعزامی تصمیم‌گیر هستند برای خود این شرایط را فراهم کرده‌اند که از نزدیک با حضور در پیست اسکی دیزین یا دربندسر نظاره‌گر تمرینات و یا مسابقات اسکی‌بازان باشند. ۷ سال است که عضو تیم ملی آلپاین هستم دریغ از هیچ حمایتی! حتی هزینه‌ی گرمکن را نیز باید خود بپردازیم.

جعفری خاطرنشان کرد: برای شرکت در پارالمپیک چین چون از تجهیزات استاندارد و خوبی برخوردار نبودم تعداد کمی گوسفند داشتم که مجبور شدم با فروش آنها برای خود تجهیزات تهیه کنم، واقعا انصاف است کمیته ملی پارالمپیک بدون در نظر گرفتن تمام این مشکلات مانع اعزام من ورزشکار به چین شوند، امیدوارم در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

وی در پایان گفت: برای اعزام به پارالمپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد تا شرایط اعزامم به چین فراهم شود.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.