stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 410027
  • 08 دی 1400 - 13:30
1

کسب جایگاه «عالی» خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ شرکتهای توزیع برق

کسب جایگاه «عالی» خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ شرکتهای توزیع برق
خراسان رضوی- شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با اخذ نمره ۹۴۰ از ۱۰۰۰ در ارزیابی شرکت های توزیع که توسط وزارت نیرو و با همکاری شرکت توانیر انجام شد، ضمن قرار گرفتن در بین ۴ شرکت برتر از میان ۳۹ شرکت توزیع، موفق به کسب جایگاه و درجه «عالی» گردید .
قلم | qalamna.ir :

مجتبی رفیعی مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری ضمن اعلام این خبر گفت : پس از چندین سال وقفه در ارزیابی شرکت های توزیع توسط شرکت توانیر، ارزیابی فوق حساسیت ویژه ای داشته و لذا شرکت توانیر نیز در طراحی شاخص ها موضوعات فنی، مدیریتی، سیستمی، اداری، مالی و… را در قالب مدلی جامع مدنظر قرار داد تا ارزیابی به شکل کامل و متوازن انجام گیرد.

رفیعی افزود: اخذ جایگاه در این ارزیابی پس از کسب رتبه اول جشنواره شهیدرجایی در دو سال متوالی، نشان از تلاش خاص همکاران و حرکت هدفمند، ماهرانه و همسوی همه ارکان شرکت در جهت تحقق اهداف دارد .

شایان ذکر است در جلسه کمیته راهبری ، مدیرعامل ضمن تبریک و تقدیر از تلاش های کلیه همکاران ، برنامه محوری را عامل اصلی کسب موفقیت دانست و به ویژه داشتن استراتژی در حوزه سرمایه انسانی را سرچشمه و مهمترین عامل توفیق یا عدم توفیق سازمان دانست .

وی همچنین داشتن استراتژی و برنامه در حوزه فناوری اطلاعات را یکی دیگر از عوامل موفقیت سازمان دانست و فراهم آوردن بستر مناسب برای ارائه خدمات نو ، خلاقانه و متناسب با اهداف شرکت را از وظایف مهم این حوزه دانست .

آموزش یکی دیگر از حوزه های مهمی بود که مهندس ذبیحی به آن اشاره کرد و لزوم توجه جدی به آموزش همکاران در تمامی ابعاد و اجزاء سازمان را یادآور شد .
مدیرعامل تلاش برای تداوم این موفقیت ها و کسب جایگاه بهتر در ارزیابی های آتی را معطوف به برنامه ریزی دقیق و جدیت از همین امروز دانست و از کلیه معاونت ها و دفاتر خواست تا برنامه استراتژی و اهداف ۱۴۰۱ حوزه خود را تهیه و ارائه کنند

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.