stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 410018
  • 08 دی 1400 - 12:37
2

ماوریک هیبریدی قدرتمندتر به بازار می آید

ماوریک هیبریدی قدرتمندتر به بازار می آید
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:گروه خودروسازی فورد پیکاپ هیبریدی خود یعنی ماوریک را با ۱۹۱ اسب بخار قدرت در ابتدا سال ۲۰۲۲ راهی بازارهای جهانی خواهد کرد و همزمان با فروش این محصول دستگاه شارژ نیز عرضه می شود.
زمانی که از پیکاپ در بازار خودرو جهانی صحبت می شود، بهترین محصول ماوریک هیبرید است. ماوریک به دلیل داشتن قوای محرکه هیبریدی یکی از کم مصرف ترین وانت های دنیا شناخته می شود. آنطور که به نظر می رسد شرکت خودروسازی فورد به دنبال افزایش محصولات هیبریدی در بازار است، این خودروساز تلاش دارد که فناوری حفظ قدرت الکتریکی موجود در اف۱۵۰ را برای ماوریک استفاده کند.

با این حال نمی توان از این تصور دور بود که ماوریک نسخه تمام الکتریکی برای نسل بعد ندارد،  بلکه مهندسین فورد به دنبال طراحی و تولید یک پیکاپ تمام الکتریکی برای پاسخ به نیاز بازار در سال ۲۰۲۲ هستند. البته باید منتظر بود و دیدی که تا پایان سال آینده این خودروساز نسل جدید محصول خود را راهی بازار خواهد کرد یا نه. ماوریک با پیشرانه چهارسیلندر به حجم ۲.۵ لیتر ۱۹۱ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند، هرچند که مشخص نیست این محصول هیبریدی با پیشرانه ۲ یا ۲.۵ لیتری راهی بازار شود.

تروور اسکات مدیر بازاریابی فورد در خصوص محصول ماوریک گفت: این خودرو رقیب جدی هیوندای سانتاکروز است و از سری اف نیز موفق تر خواهد بود. هرچقدر پیش می رویم متوجه خواهیم شد که ماوریک نیاز بازار را برای پیکاپ الکتریکی مرتفع خواهد کرد.وی افزود: از ایستگاه های شارژ۱۱۰ ولتی برای شارژ این خودرو استفاده خواهد شد، این مقدار ولتاژ گویایی ایمن بودن خودرو در زمان شارژ و استفاده است. بنابراین تصور داریم باتوجه به دستگاه های شارژی که همزمان با فروش محصول عرضه می شود، مالک چندان دچار مشکل نباشد.هرچند شنیده ها از ورود سریع این خودرو در ابتدای سال ۲۰۲۲ حکایت دارد، اما باید منتظر بود و دید که فورد چه برنامه جدی برای عرضه این خودرو خواهد داشت.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.