stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 409697
  • 06 دی 1400 - 14:02
0

برگزاری مانور زلزله و امداد و نجات در شرکت توزیع برق هرمزگان

برگزاری مانور زلزله و امداد و نجات در شرکت توزیع  برق هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا- مانور زلزله و تخلیه اضطراری ساختمان های اداری همزمان با روز ملی ایمنی و مقابله با اثرات بلایای طبیعی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

این مانور با همکاری مدیریت بحران استانداری هرمزگان،جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برگزار شد. مانور با زمین لرزه فرضی آغاز و کارکنان پس از پناهگیری در محل های امن ، از ساختمان اداری خارج و در محل های ایمن تجمع کردند. در ادامه این مانور با ورود نیروهای آتش نشانی، حریق فرضی مهار و کارکنان محصور از ساختمان خارج شدند. پس از آن نیز کارکنان مصدوم توسط اورژانس و هلال احمر مداوا و به محل امن منتقل شدند.

تامین امنیت و بازگشایی مسیر عبور خودروهای امدادی توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اجرا شد. در مانور زلزله نیز روشهای صحیح خاموش نمودن حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی آموزش داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در نشست پایانی این مانور بر حفظ و ارتقای آمادگی سازمانها در برابر بحران تاکید کرد و افزود: آموزش و یادگیری به عنوان نخستین اصل ایمنی باید مورد توجه سازمانها و دستگاههای خدمات رسان قرار گیرد.

مهرداد حسن زاده اظهار داشت: با استمرار آموزشها و یادگیری روش های نوین مقابله با حوادث باید به میزانی از آمادگی دست یابیم تا در مواقع بحران با کمترین تلفات مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در پایان این مانور گفت: این شرکت به عنوان دستگاه خدمات رسان از سازمانهای حساس در هنگام بروز حوادث طبیعی است. برهمین اساس آموزش مستمر نیروها برای حفظ آمادگی در برابر مخاطرات از مهمترین اهداف این شرکت است.

 هاجر عبدی افزود: برنامه ریزی ما به گونه ای است تا با آموزش نیروهای عملیاتی، آمادگی آنها به مرحله ای برسد تا در مواقع بحران، علاوه بر حفظ سلامتی با تمام ظرفیت ارائه خدمت نمایند.

در ادامه نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با تقدیر از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق در مواقع بروز حوادث گفت: اجرای مانور و تمرین آمادگی در برابر زلزله به عنوان اولین اصل مقابله با بحران است. مختار سلحشور افزود: استان هرمزگان یکی از کانون های مخاطرات طبیعی در کشور است و بر همین اساس آمادگی نیروهای خدمات رسان برای مقابله با آثار زلزله و حوادث طبیعی ضروری است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.