stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 40939
  • 15 فروردین 1399 - 17:55
2

دستگیری قاتلان فراری در اراک

دستگیری قاتلان فراری در اراک

ایسنا/مرکزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری دو قاتل فراری در شهرستان اراک،چند روز پس از وقوع جرم در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

براساس اعلام پلیس، سرهنگ”سید نورالدین حسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل جوانی ۲۲ ساله با سلاح سرد چاقو در ۱۶ اسفند ماه سال جاری در بازار شهرستان اراک و متواری شدن قاتلان از محل وقوع جرم، دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی، سرانجام کارآگاهان پلیس چند روز پس از وقوع این حادثه، در۲۱ اسفندماه سال جاری، مخفیگاه قاتلان را که دو جوان ۱۹ و ۲۳ ساله بودند و پس از ارتکاب جرم به  اطراف شهرستان اراک متواری و پنهان شده بودند، به صورت دقیق مورد شناسایی قرار داده و با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری آنان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه علت این قتل، اختلاف بین قاتلان و مقتول برای تصاحب مکان مناسب تر به منظور دستفروشی بوده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.