stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 40902
  • 15 فروردین 1399 - 17:52
2

کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش ۳۰ میلیارد

کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش ۳۰ میلیارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش۳۰ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس گمرک و مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبراظهار کرد: پس از بررسی سیستمی اسناد گمرکی و مطابقت آن با اطلاعات سامانه‌ای انبارها در نقاط مختلف شهر تهران و مشاهده مغایرت‌هایی در ورود و خروج کالا، یک مرکز توزیع و انبار متخلف شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیتها و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در بازدید از یک انبار۵۰۰ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و انبار مذکور پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: کالاهای مکشوفه پس از انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیربط قرار گرفت تا پس از انجام نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف در چرخه مصرف قرار گیرد.

این مقام انتظامی به هموطنان اطمینان داد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در کشور با قوت ادامه می دهد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.