stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 408810
  • 30 آذر 1400 - 11:08
2

چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت‌نامه بانکی ارائه نمی‌دهد؟

چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت‌نامه بانکی ارائه نمی‌دهد؟

با وجود عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزارش اما شرکت مذکور برای اجرای تعهدهای مالی خود ضمانتی به باشگاه ارائه نکرده است.

قلم | qalamna.ir :

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت ۱۴ آذر ۱۴۰۰ از شرکت کارگزار خود رونمایی و اعلام کرد که از همکاری با این شرکت (فارغ از حق پخش تلویزیونی) ۲۲۰ میلیارد تومان از فعالیت‌های تبلیغاتی روی پیراهن و فضای مجازی و… و همین‌طور ۱۱۰ میلیارد تومان از اجرای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود درآمد خواهد داشت اما در این میان اشکالاتی وجود دارد که جای طرح چند سوال دارد.

بر اساس اطلاعاتی که منابعی در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داده‌اند، شرکت طرف قرارداد پرسپولیس با وجود تعهدی که برای کف درآمد ٣٣٠ میلیاردی (بابت استفاده از فضای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی) داده، ضمانت بانکی ارائه نکرده است. در واقع رایج است که در چنین قراردادهایی برای تضمین پرداخت مبالغ تعهد شده، ضمانت نامه بانکی ارائه می‌شود اما شرکت طرف قرارداد پرسپولیس ضمانت نامه بانکی به پرسپولیس نداده است.

نکته دیگر این قرارداد، بحث استفاده از فضای تبلیغاتی پرسپولیس (پیراهن و محل تمرین و …) است اما بر اساس قراردادی که پیش از این پرسپولیس با یک بانک منعقد کرده، تمام این فضاها تا پایان فصل به این بانک واگذار شده و مبالغ اسپانسری هم به پرسپولیس پرداخت شده است. حالا معلوم نیست در شرایطی که پرسپولیس فضاهای تبلیغاتی خود را به یک بانک واگذار کرده، شرکت کارگزار پرسپولیس چطور می‌خواهد درآمدزایی کند که از آن درآمدها ٢٢٠ میلیارد تومان به پرسپولیس بدهد. 

تحقق یافتن وعده ٣٣٠ میلیاردی مدیران پرسپولیس در یک فصل، قطعا می‌تواند مشکلات مالی این باشگاه را حل کند اما نبود ضمانت بانکی لازم و همینطور قرارداد جاری پرسپولیس با یک بانک، تردیدهای زیادی را برای تحقق تعهد کارگزار ایجاد کرده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.