stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 408764
  • 29 آذر 1400 - 23:07
4

آغاز به کار بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم

آغاز به کار بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم
مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) گفت: سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم از امروز برای بیست و یکمین بار آغاز به کار می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا قم، سید مهدی رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: هیئت محبین حضرت زینب (س) ٢١ سال در کنار برگزاری مراسمات و اعیاد مذهبی، سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم را نیز برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه از فضای ١٠٠ متری شروع به کار کرد و در طی سال های گذشته و تا به امروز  در یک فضای ۴هزار متری برگزار می‌شود.

رضوی ادامه داد: اهمیت و ضرورت وجود چنین برنامه هایی این است که با توجه به فضای کنونی جامعه نمایشگاه های این چنینی عامل بسیار مهمی برای جذب جوانان به سمت مسائل معرفتی و دینی هستند.

مسئول هیئت محبین حضرت زینب (س) اظهار داشت: این نمایشگاه تاریخ صدر اسلام را با مبنای زندگی حضرت زهرا به خوبی به نمایش می‌گذارد و از افتخارات این نمایشگاه هم بازدید و تایید همه اقشار جامعه از مراجع عالیقدر تا دانش آموزان است.

سید محمد روحانی مسئول اجرایی بیست ویکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم نیز در جمع اصحاب رسانه گفت: این نمایشگاه از امروز بیست و نهم آذرماه افتتاح و تا شانزدهم دی ماه‌ ساعت ١۶ الی ٢٣ به روی بازدیدکنندگان باز می‌باشد.

وی افزود: سال دومی است که موضوع کرونا مطرح است و به همین دلیل بازدیدکنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه حضور پیدا خواهند کرد؛ همچنین بازدیدکنندگان برای حضور باید از قبل وقت حضور خود را به صورت رایگان از سایت www.mohebinzeinab.ir رزرو کنند.

روحانی ادامه داد: ظرفیت هر صحنه ٢٠٠ نفر است اما امسال با توجه به شرایط کرونایی از یک سوم ظرفیت استفاده می‌کنیم، اگر استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان صورت بگیرد زمان بازدیدها را تمدید می‌کنیم.

مسئول اجرایی بیست ویکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم بیان کرد: هر صحنه در روز حدود ٢٠ بار تکرار می‌شود؛ در سال های گذشته در هر دوره حدود ۵٠ هزار نفر بازدید کننده داشته ایم؛ همچنین در شب های پیک شبی ٢۵٠٠ بازدید کننده را داشته ایم حتی در سال گذشته که کرونا وجود داشت تقریبا این تعداد بازدیدکننده را داشته‌ایم.

وی در پایان افزود: نمایشگاه تجسمی کوچه بنی‌هاشم به هیچ ارگانی وابسته نیست و تنها با کمک‌های مردمی اداره می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار زهرا رحمتی وند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.