stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 408069
  • 14 آذر 1400 - 20:00
3
مدير امور آب و فاضلاب اروميه:

کیفیت آب شرب تمامی روستاها به صورت منظم آزمایش می‌شوند

کیفیت آب شرب تمامی روستاها به صورت منظم آزمایش می‌شوند
مدير امور آب و فاضلاب اروميه با بيان اينكه حراست فيزيكي مخازن مجتمع‌هاي آبرساني روستايي اروميه مطلوب است، گفت: مخازن اين مجتمع‌ها داراي حفاظ و حصاركشي هستند.
قلم | qalamna.ir :

صابر خسروزاده با اشاره ات مردمی در خصوص روباز بودن مخزن آبرسانی چند روستا اظهار کرد: آب شرب روستاهای قلیلو، دهکده آسایش، مشک آباد علیا و سفلی در قالب مجتمع از ٣ حلقه چاه و یک باب مخزن زمینی به حجم ١۵٠ متر مکعب تامین می‌شود، با توجه به اهمیت موضوع حراست فیزیکی در تمامی منابع تامین آب شرب، مخزن مجتمع مذکور نیز دارای حصارکشی و حفاظ مناسب بوده و مطالب ذکر شده در خصوص روباز بودن مخزن مذکور صحت ندارد.
 
وی با اشاره به اعلام نارضایتی اهالی روستای دهکده آسایش از کیفیت آب شرب روستا تصریح کرد: درحضور دهیاری محترم روستا در چاه قلیلو عملیات سوپرکلریناسیون انجام گرفته و مخزن و شبکه روستای دهکده آسایش شستشو داده شده است.
 
مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه اضافه کرد: نتیجه تمامی آزمایشات انجام شده در محدوده مجاز استاندارد ۱۰۱۱ بوده و هیچ گونه مشکل کیفی در آب شرب مجتمع مذکور وجود ندارد.
 
خسروزاده خاطر نشان کرد: با توجه به آخرین پایش کیفی از منشا و مخزن مجتمع پشتگل – دارغالو نیز هیچ گونه مشکل کیفی در نتایج آزمایشات وجود نداشته و تمامی پارامترهای مورد آنالیز در محدوده ی مجاز استاندارد ۱۰۱۱ بوده است.
 
وی اذعان کرد: از تمامی منابع تامین آب شرب روستاهای تحت پوشش خدمات امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اعم از شبکه و مخازن، بصورت مرتب و منظم نمونه برداری کیفی جهت انجام آزمایشات فیزیکی، شیمیایی و میکروبی انجام گرفته و واحد کنترل کیفی نیز به صورت روزانه کلر باقی مانده در شبکه های توزیع را زیر نظر مراکز بهداشت روستایی پایش می کند.

هشتگ: , ,
  • خبرنگار مریم رسولی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.