stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 408066
  • 10 آذر 1400 - 20:53
2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

مهمترین راهکارهای جلوگیری از هدررفت آب مدیریت الگوی مصرف است

مهمترین راهکارهای جلوگیری از هدررفت آب مدیریت الگوی مصرف است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت یكي از مهمترين راهكارهاي جلوگيري از هدررفت آب برنامه ريزي و مديريت الگوي مصرف در حوزه هاي مختلف از جمله صنعت، شرب و مهمتر از همه در حوزه كشاورزي است.
قلم | qalamna.ir :
 
لطیف خوش سیرت در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان غربی که در ماکو برگزار شد، گزارشی از اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب و اجرای خط دوم لوله کشی برای انتقال آب از آبگیر تصفیه خانه آب شماره ۱ به تصفیه خانه آب شماره ۲ ماکو را ارائه کرد.

وی با اشاره به تغییر الگوی بارش و خشکسالی های چند ساله در شهرستان ماکو و حومه گفت: یکی از مهمترین راهکارهای جلوگیری از هدررفت آب برنامه ریزی و مدیریت الگوی مصرف در حوزه های مختلف از جمله صنعت، شرب و مهمتر از همه در حوزه کشاورزی است.
وی، تلاش برای تامین آب مورد نیاز و کسب رضایت مشترکین را از اولویتهای شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و اظهار داشت: همکاران این مجموعه تلاش می کنند آبی سالم در اختیار شهروندان قرار دهند.
وی گفت : آب مایه حیات و زندگی است و مدیریت  شرکت آب و فاضلاب استان باتوجه به چشم انداز و  افق سال آتی برای کلیه شهرستانها و نیازهای آنها و مشترکین برنامه های هدفمندی را تدوین  نموده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به پروژه بزرگ خط انتقال و تصفیه خانه فاضلاب شهر ماکو، ضمن قدردانی ازحمایت های مسئولین محلی از اجرای طرح های عمرانی، برتداوم این حمایتها در جهت اتمام پروژه از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل منطقه آزاد و فرماندار ماکو تاکید کرد.
فرماندار ماکو نیز در این جلسه با تاکید بر فرهنگ سازی و رعایت الگوی مصرف آب اظهار داشت: مجموعه شرکت آب و فاضلاب، مردم و رسانه های جمعی باید برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه تلاش نمایند.
محمدعلی ایروانلو درخصوص  مدیریت بهینه منابع آب در بخش کشاورزی نیز گفت: با یکپارچه سازی زمین های کشاورزی و  بکارگیری روش های مختلف مکانیزه و مدرن آبیاری و مباحث جایگزینی بحث الگوی کشت و اصلاح الگوی مصرف می توان زمینه را برای استفاده بهینه از این منابع خدادادی فراهم نمود.
 وی آب را یکی از نیازهای حیاتی انسان برشمرد و افزود: مجموعه اقدامات باید در جهت تامین آب شرب و رفع مشکلات  باشد و برنامه هایی که برای تامین آب تدوین شده در شهرستان ماکو اجرایی شود.
 فرماندار ماکو از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  و مدیر امور آب و فاضلاب ماکو به عنوان یکی از مسئولین خدوم و زحمتکش  یاد کرد و از همکاری و حمایتهای خوب آنها در حوزه آب و فاضلاب قدردانی  و بر همکاری درپیشبرد پروژه تصفیه خانه فاضلاب و اجرای لوله کشی برای خط دوم انتقال آب از آبگیر تصفیه خانه آب شماره ۱ به تصفیه خانه آب شماره ۲ تاکید کرد.

 

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار مریم رسولی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.