stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 406675
  • 07 آذر 1400 - 18:38
2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خبر داد

رفع نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ حادثه و اتفاق در حوزه آب شرکت آب و فاضلاب خوی

رفع نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ حادثه و اتفاق در حوزه آب شرکت آب و فاضلاب خوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه و انشعابات آب شرکت آب و فاضلاب خوی در هشت ماهه سالجاری را از یک هزار و 893 مورد اعلام کرده و گفت: از این تعداد حادثه بیشترین مورد به ترتیب مربوط به انشعابات با بیش از یک هزار و 160 حادثه و شبکه توزیع با بیش از 509 مورد بوده است.
قلم | qalamna.ir :

یداله سلطانی تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه و انشعابات آب شرکت آب و فاضلاب خوی در هشت ماهه سالجاری را از یک هزار و ۸۹۳ مورد اعلام کرده و افزود: از این تعداد حادثه بیشترین مورد به ترتیب مربوط به انشعابات با بیش از یک هزار و ۱۶۰ حادثه و شبکه توزیع با بیش از ۵۰۹ مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب خوی اهمتام ویژه‌ای در جهت کاهش هدر رفت آب شرب و آب به حساب نیامده دارد، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در این زمینه است.
سلطانی با اعلام اینکه یک هزار و ۸۹۳ مورد حادثه توسط همکاران واحد اتفاقات شرکت در ۸ ماهه امسال رفع شده است گفت : از این تعداد اتفاقات یک هزار و ۱۶۵ مورد در سطح شهرهای شرکت و ۷۲۸ مورد نیز در روستاهای شرکت اتفاق افتاده که در اسرع وقت توسط اکیپهای عملیاتی رفع شده است ۰
وی بیشترین حوادث رخ داده در این سال را مربوط به ماه های مرداد و شهریور اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت یکی از چالشهای این شرکت در گذشته را اتفاقات روستایی عنوان کرد و افزود : با توجه به طولانی بودن مسیرهای روستایی و بعضا مناسب نبودن و گستردگی روستا در اطراف شهرستان خوی در بعضی مواقع اکیپ اتفاقات تا رسیدن به محل مورد نظر باید کیلومترها و ساعتها در راه باشند . سلطانی خاطر نشان کرد : ولی در حال حاضر در هر کدام از بخشها اکیپ های امدادی مستقر شده اند تا در صورت بروز حوداث در کمترین زمان ممکن بتوانند اتفاقات موجود را رفع کنند .
وی از شهروندان خواست تا هرگونه شکستگی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.