stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 406499
  • 16 آذر 1400 - 11:05
1

انفجار گاز خانگی در کرمانشاه یک نفر را به کام مرگ فرستاد

انفجار گاز خانگی در کرمانشاه یک نفر را به کام مرگ فرستاد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “علیرضا دلیری” روز سه‌شنبه به خبرنگار گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد انفجار و آتش سوزی در واحد مسکونی واقع در تپه فتحعلی خان، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد جوان ۳۵ ساله ای به علت انفجار دچار سوختگی شدید و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد این انفجار به دلیل بی احتیاطی صاحب منزل و استفاده از شلنگ غیر استاندارد انتقال گاز رخ داده که منجر به نشت و در نهایت آتش سوزی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: متاسفانه فرد حادثه دیده پس از انتقال به بیمارستان و به علت درصد سوختگی بالا جان خود را از دست داد.

قتل عمو در کرمانشاه دستگیری در صحنه

رئیس پلیس آگاهی استان نیز از دستگیری فردی خبر داد که پس از قتل عمویش در کرمانشاه به شهرستان صحنه گریخته بود.

سرهنگ “پرویز نظری” اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان شریعتی شهرک جعفرآباد کرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس آگاهی راهی محل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد جوانی ۳۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل عموی ۴۸ ساله اش کرده است.

سرهنگ نظری ادامه داد: با دریافت این اطلاعات، ماموران تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و پس از چند روز انجام کارهای اطلاعاتی مشخص شد این شخص در شهرستان صحنه حضور پیدا کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان در ادامه موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر صحنه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب قتل عمویش، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.