stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 406416
  • 15 آذر 1400 - 15:49
4

افتخارآفرینی ورزشکاران نابینا و کم بینای استان فارس در مسابقات پاراآسیایی بحرین

افتخارآفرینی ورزشکاران نابینا و کم بینای استان فارس در مسابقات پاراآسیایی بحرین
فارس_ حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس افتخارآفرینی ورزشکاران عزیز کشورمان در مسابقات پاراآسیایی بحرین را تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن تقدیر و تبریک افتخارآفرینی ورزشکاران عزیز کشورمان در مسابقات پاراآسیایی بحرین گفت: هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با چهار نماینده در این رقابت ها حاضر بود که به لطف خدا و همت این عزیزان خانم نرگس کریمی در مسابقات دو میدانی و در رشته ۸۰۰ متر مدال طلا و در ۴۰۰ متر در کلاس t11 مدال نقره برای کشور عزیزمان کسب نمود ، ابوالفضل شریفی در رشته دو ۱۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و پرس طول مدال برنز کسب نمود ، محدثه رمضانی در رشته های ۱۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و پرش طول در عین شایستگی حائز مقام چهارم مسابقات شدند.

همچنین خانم جبار زاده نماینده استان فارس از تیم گلبال بانوان بودند که نایب قهرمان مسابقات شدند و برای استان فارس در مسابقات پاراآسیایی کسب افتخار نمودند.

آزرمی افزود: نقش مربیان در کسب و احراز این مقام ها را نباید نادیده گرفت تشکر ویژه خود را از مربیان تیم دو میدانی زهره فرجام و هاشم حاصلی که برای عزیزان ورزشکار تلاش مضاعفی را داشته اند اعلام میدارم.

حمید آزرمی ضمن تبریک این افتخارات به عزیزان ورزشکار افزود: هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان تمام اهتمام خود را برای ارتقای ورزش نابینایان بکار بسته تا با پتانسیل های موجود و بالقوه استان فارس ضمن حضور پر رنگ عزیزان نابینا و کم بینا در مسابقات برون مرزی در مسابقات آتی با ورزشکاران بیشتری در تیم های ملی و مسابقات کشوری حضور داشته باشد.

حمید آزرمی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با وجود شرایط کرونایی کشور مقدمات حضور عزیزان ورزشکار کم بینا و نابینا را در برنامه های ورزشی هیئت نابینایان و کم بینایان فراهم نماییم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.