stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 406410
  • 15 آذر 1400 - 15:13
1

پیام مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

پیام مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو
فارس_ بهمن حاجات نیا، مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات در پیامی به شرح زیر فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت:

بنام یکتای بی همتا

دانش؛ زیرساخت اساسی توسعه در هر جامعه‌ای است. ابزاری قدرتمند و کارگشا که مسیر تحولات اجتماعی را به سود استقلال، آزادی و جامعه مدنی هموار میسازد.

دانشگاه که به گفته امام راحل مبدأ همه تحولات است موتور محرکه جامعه بشمار می‌آید و دانشجویان نیز پیش قراولان آزادی و توسعه در کشور هستند.

و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آینده مطلوب مورد نظر، ایرانی مقتدر، عزتمند، مستقل، متدین، ثروتمند و برخوردار از عدالت، و دارای حکومتی مردمی، پاک، جهادگر، دلسوز و پرهیزگار باشد، ضروری است دانشگاهها آراسته به این شاخص ها باشند و نسل جوان را معتقد و مومن به این عناصر تربیت کنند.

اینک در سال ۱۴۰۰ و در آستانه روز دانشجو ضمن گرامیداشت شهادت دانشجویان معترض به ورود معاون وقت رییس‌جمهور آمریکا به دانشگاه تهران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲، حضور جدی و اثرگذار آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش ممتاز دانشگاه و دانشجو در هشت سال جنگ تحمیلی و تحولات پس از انقلاب تا به امروز همانا نشان دهنده عزت، شرف و آرمان خواهی دانشجویان ایران اسلامی است.

پارک سلامت روان حاجات تمام اهتمام خود را بکار بسته تا قدمی هرچند کوچک برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر دارد و در آگاه سازی و توانمندی و علمی کردن نسل حاضر و آینده کشور، در جهت اسقلال و رسیدن به اوج دانش و با تمام امکانات موجود برای ارتقای سطح دانش و کاربردی تر شدن آموزش های مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز گام بردارد.

در پایان ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان سراسر ایران اسلامی و عزیزان دانشجو مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز برای شما از خداوند متعال سلامتی ، سعادت و شادکامی مسئلت دارم.

بهمن حاجات نیا
مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.