stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 406384
  • 15 آذر 1400 - 12:27
1
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعطیلی کلاس دانش آموزان مبتلا به کرونا به مدت ۲ هفته

تعطیلی کلاس دانش آموزان مبتلا به کرونا به مدت ۲ هفته
اصفهان_ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی دو هفته‌ای کلاس‌های درس حضوری در صورت ابتلای دانش آموز به کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

آذر کیوان امیرپور در خصوص واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان در استان اصفهان اظهار داشت: طبق آمار کشوری وزارت خانه پوشش بالای ۹۰ درصد را نشان می‌دهد که آمار بسیار خوبی تلقی می‌شود.

وی در خصوص ایجاد محدودیت برای دانش آموزان واکسن نزده ابراز داشت: ما فعلاً محدودیت برای حضور در مدرسه نداریم، این رویه تا وقتی ادامه دارد که دستورالعمل جدید برای محدودیت‌های هوشمند از سمت وزارت ابلاغ شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهدای سلامت افزود: برای ایجاد پوشش حداکثری واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن در مدارس به صورت مدرسه به درسه و در محل انجام می‌شود.

وی در خصوص ابتلای چند دانش آموز به کرونا تصریح کرد: مدارس از ابتدای مهر به صورت تدریجی بازگشایی شده، از ابتدای مهر هنرستان‌ها و مدارس روستایی، از ۱۵ آبان متوسطه دوم و از ابتدای آذر تمامی مدارس بازگشایی شد که در آن هر دانش آموزان با کوچک‌ترین علائم بیماری از حضور در مدرسه منع می‌شود.

هنوز آموزش‌ها «کاملا» حضوری نشده است

امیرپور ادامه داد: اگر فرد مبتلا یا مشکوک در مدرسه حاضر شود و بیماری آن محرز شود آن کلاس به مدت دو هفته به طور کامل تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعطیلی دو هفته‌ای کلاس‌ها در چند مورد در ابتدای بازگشایی مدارس متوسطه دوم انجام شد که با این مداخله از سرایت ویروس به سایر کادر مدرسه و دانش آموزان جلوگیری شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: هنوز آموزش‌ها به طور کامل حضوری نشده است، زیرا ما همچنان سقف ظرفیت ۱۵ نفری کلاس را داریم که موجب می‌شود بسیاری از کلاس‌ها به صورت دو نوبت برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: از خانواده دانش آموزان درخواست داریم اگر خودشان یا دانش آموز هنوز واکسن نزده برای سلامتی جامعه و خانواده هر چه زودتر اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.