stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406306
  • 15 آذر 1400 - 10:31
1

تشکیل ۳۱ پرونده تخلف برای واحد های شن و ماسه در هرمزگان

تشکیل ۳۱ پرونده تخلف برای واحد های شن و ماسه در هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از تشکیل پرونده برای 31 واحد شن و ماسه در هرمزگان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالرضا پیروی منش گفت: بازرسان این سازمان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲۱ مورد بازرسی از واحدهای شن و ماسه در هرمزگان بعمل آوردند.

وی اظهار داشت: محرز شدن تخلف های گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و امتناع از عرضه کالا منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۳۳میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال برای واحدهای تولیدی شن و ماسه در استان هرمزگان شد که این پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان افزود: جهت ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هیچ واحد تولیدی، واحد اقتصادی و  واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکرده و به قیمت‌های مصوب استانی و کشوری تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد می کنیم.

پیروی منش گفت: برای آن دسته از افرادی که مبادرت به افزایش نرخ کرده باشند  پرونده‌های  گران‌فروشی و برای واحد‌هایی که از عرضه شن و ماسه امتناع کنند پرونده‌های اخفا و امتناع از عرضه کالا‌ها تشکیل خواهد شد و برخورد قانونی می گردد.

وی در پایان افزود : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با تماس تلفنی به سامانه ۱۲۴ آن را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شکایت واصله رسیدگی شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.