stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406303
  • 15 آذر 1400 - 10:28
1
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان؛

بسیج دانشجویی یکی از مهم ترین تشکل های دانشجویی است که بازوی فرهنگی دانشگاه است

بسیج دانشجویی یکی از مهم ترین تشکل های دانشجویی است که بازوی فرهنگی دانشگاه است
هرمزگان/قلمنا-مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس با حضور دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و حجت ‌الاسلام کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه، رئوفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان و جمعی از برادران و خواهران بسیجی دانشجو برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج  بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: از مسئول جدید بسیج دانشجویی انتظار می رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی در مجموعه دانشگاه پیام نور استان، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها تلاش نمایند.

دکتر خیری با بیان اینکه بسیج چشم بینای دانشگاه است، گفت: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می خواند باید در تمام مسائل و در همه ابعاد وارد عمل شده و ضمن تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل بصورت درست و کامل بین آحاد جامعه تلاش کند.

در ادامه ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کرتی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج دانشجویی انقلابی بودن و حرکت در راستای شاخصه‌های انقلاب و جهت‌دهی جامعه به سمت جریان انقلاب و پیروی از منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری است، گفت: باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که گفتمان انقلاب، جهادی‌بودن، تبیین و پیاده‌سازی منویات امام انقلاب در دانشگاه حاکم شود.

وی افزود: هدف اصلی بسیج دانشجویی در صحنه بودن و محور بودن بسیج در فعالیت های ملی، مذهبی و افزایش اقدامات فرهنگی و ارتقا روحیه انسان سازی، اخلاق مداری و جذب حداکثری دانشجوی بسیجی در سطح دانشگاه است و این مهم می بایست روز به روز پررنگ تر شود که در این راستا بسیج دانشجویی می تواند یکی از سازمان هایی باشد که نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند و با کرسی‌های آزاد اندیشی زمینه ایجاد فضای پویا در دانشگاه را ایجاد کنند.

در پایان این مراسم، فرهاد حیدری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس معرفی شد و  از علی سدید پناه مسئول سابق بسیج دانشجویی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.