stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 406300
  • 15 آذر 1400 - 10:26
1
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

اراده و عزمی را در شهردار بندرعباس برای اجرای برنامه های ارایه شده اش نمی بینم

اراده و عزمی را در شهردار بندرعباس برای اجرای برنامه های ارایه شده اش  نمی بینم
هرمزگان/قلمنا-نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پانزدهمين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: از انتخاب و انتصاب شهردار بندرعباس ۴ ماه می‌گذرد در جلساتی که قبل از انتخاب شهردار وجود داشت با توجه به ارائه برنامه مقرر شد شهردار منتخب شهرداری را از حالت سردرگمی ، بلاتکلیفی و بی انگيزگی كاركنان خارج کند اما پس از دو ماه با توجه به عدم تحقق و تحرک برای انجام برنامه هايی كه شهردار به شورا ارائه دادند این مسئله حل نشده است از همین رو به شهردار تذکر میدهم و از رئیس شورا میخواهم به صورت کتبی این تذکرات را به شهردار بندرعباس ارسال نماید.
قلم | qalamna.ir :

اسماعیل بواشه افزود: چهار ماه فرصت کمی نیست و شهردار می‌توانست در این مدت شناخت دقیقی از  وضع موجود شهر ، شهرداری و مدیران  و همچنین افقی که برای برنامه‌های ۳ ماهه، ۶ ماهه و یکساله این شهر که برشی از سند چشم انداز ۲۰ ساله است ترسیم کرده‌ و اجرایی کنند اما من اراده و عزم را در شهردار بندرعباس نمی بینم و امیدواریم رویه تغییر کند.

گفت: ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، برقراری عدالت در مباحث پرداختی، کاهش موانع و تشویق سرمایه‌گذاران در شهر بندرعباس، تکمیل و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل تجهیزات حوزه آتش نشانی از جمله نردبان بلند، توجه به ورزش محلات و ایجاد شور و نشاط در محلات دیگر مباحثی است که انتظار می‌رود شهردار به آنها توجه کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در حوزه انتصابات نیز شاهدیم انتصاباتی که در شهرداری صورت می‌گیرد با دیدگاه‌های نخست و شاخص های مطرح شده شهردار تفاوت دارد، ایشان گفته بود که در انتصابات از کانون ارزیابی تخصصی و شایسته سالاری شهرداران ، مدیران و معاونین استفاده خواهد کرد اما جای سوال است  آیا این انتصابات بر مبنای همان کانون بوده یا سلیقه‌ای انجام شده است.

وی ادامه داد: از شهردار میخواهم اعلام کند در این کانون تخصصی ارزیابی چه افرادی حاضر بوده‌اند، چه رزومه‌ای داشته‌اند و چه تخصصی دارند این درخواست حداقلی از شهردار انقلابی بندرعباس است و امیدوارم در جلسه آینده شهردار در جلسه علنی حضور داشته باشد و در حضور خبرنگاران نسبت به این مسئله توضیح دهد.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: اگر ما انتصابات خوبی در بدنه شهرداری نداشته باشیم و از نیروهای متخصص و توانمنداستفاده نکنیم در آینده دچار مشکل خواهیم شد و مجموعه متضرر می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئله بعدی در حوزه نیروهای شرکتی و ساعات اضافه کاری است که متاسفانه از ۵ تا ۳۰ ساعت است و این مسئله در حق این نیروها علی الخصوص فضای سبز و تنظیف اجحاف می شود این در حالی است که نیروی خانم مشاوری  در منطقه چهار  ۱۶۰ ساعت اضافه کار با حق ایاب و ذهاب می‌گیرد در حالی که نیروهای شرکتی از این مسئله بی بهره هستند.

بواشه گفت: دیگر مسئله ما بیمه تکمیلی پرسنل رسمی است که خدماتی دریافت نمی شود و بیمه تامین اجتماعی بعضی از مناطق نیز حدود ۶ ماه است که پرداخت نشده و نیاز است نسبت به این مسئله هم رسیدگی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: همکاران شورای شهر مسائل و مشکلاتی که بیان می‌شود را تا انتها پیگیری کنند تا شان و جایگاه شورا حفظ شود تا مردم در خصوص شورایی که شعار شفافیت و فساد ستیزی سرلوحه کار خود قرار داده برداشت و قضاوت بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.