stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 406285
  • 15 آذر 1400 - 0:10
2

برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان در سال آینده

برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان در سال آینده
خوزستان - کنگره ملی شهدای والامقام خوزستان سال آینده برگزار می شود.
قلم | qalamna.ir :

نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست شورای سیاستگزاری برگزاری کنگره ملی شهدای  خوزستان با اشاره به اینکه   خوزستان استان مقاومت، ایثار، شهادت و رشادت و دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی می‌باشد ، گفت : استان خوزستان دارای زیر ساخت های فرهنگی می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: در نشست امشب  سه موضوع برگزاری کنگره مقاومت در قرآن کریم   همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه فاطمیه، فعالیت  هیات امنای یادمان شهدای هویزه و برگزاری کنگره سرداران و ۲۶ هزار شهید استان خوزستان در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: هر سه موضوعی که امشب مورد بررسی قرار گرفت مرتبط با فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد و مقرر شد کمیته های مختلف برای برگزاری این سه برنامه مهم اقدامات و برنامه ریزی های خود را انجام دهند.

بزرگداشت شهدا یک وظیفه ملی

استاندار خوزستان گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه ملی است و استان خوزستان دین بزرگی به گردن کشور دارد.

دکتر صادق خلیلیان افزود: علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدا ،  شهدای عزیز  را باید به عنوان یک الگوی عملی به نسل آینده که مدیریت کشور را برعهده خواهد گرفت معرفی  و فرهنگ ایثار و شهادت و اصول انقلاب اسلامی را  به  نسل آینده انتقال دهیم .

وی ادامه داد: در این راه  در استان خوزستان به عنوان یک وظیفه دینی ، شرعی و ملی همه ادارات و  دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی همه  تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این کنگره انجام خواهند داد.

برگزاری کنگره قرآنی در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 

فرمانده سپاه حضرت  ولی عصر خوزستان با اشاره به اینکه با حضور نماینده معزز  ولی فقیه در استان و استاندار محترم خوزستان امشب نشست سیاستگزاری سه موضوع مهم فرهنگی در استان برگزار شد، گفت: یکی از این برنامه‌ها  برگزاری کنگره قرآنی می‌باشد که در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به صورت یک برنامه فاخر اجرا می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور با بیان اینکه  دومین برنامه نیز که در نشست امشب مورد برسی قرار گرفت موضوع مدیریت یادمان شهدای هویزه بوده است، ادامه داد: سومین موضوعی که نیز مورد بررسی قرار گرفت برگزاری کنگره شهدای والامقام استان می باشد  که با توجه به تعداد شهدای استان و نقش آفرینی خوزستان در دوران دفاع مقدس بناست این کنگره باشکوه در سال آینده  برگزار شود.

وی ادامه داد : در نشست امشب تصمیمات خوبی گرفته شده و  ضمن برگزاری یادواره شهدای عزیز در شهرستانها کنگره شهدای والامقام خوزستان با تدبیر و برنامه ریزی به  صورت باشکوه و فاخر در مرکز استان برگزار می شود.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.