stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406275
  • 14 آذر 1400 - 23:42
1

صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی

صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: وزیر جهاد اعلام کرد تمامی افرادی که شیرخام را با نرخ مصوب خریداری می‌کنند با تایید وزارت جهاد و با پرداخت مابه التفاوت می‌توانند نسبت به صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی اقدام کنند.سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به وزیر صمت اعلام کرد: تمامی افراد حقیقی و حقوقی که شیرخام را با نرخ مصوب خریداری می‌کنند با تایید وزارت جهاد و با پرداخت مابه التفاوت می‌توانند نسبت به صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی اقدام کنند. در متن این نامه آمده است:

در اجرای تصمیمات شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی از محصولات اساسی کشاورزی به شماره ۸۶۰۳/۰۲۰ مورخ ۱۴۰۰.۰۴.۱۷ و کارگروه تنظیم بازار در خصوص صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی و به منظور حمایت از تولید کنندگان شیرخام، خواهشمند است دستور فرمایید متن زیر به عنوان تصمیمات کارگروه تنظیم بازار تصویب و ابلاغ شود.کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که شیر خام را با قیمت تضمینی مصوب شورای مذکور (۶۴۰۰ تومان در هر کیلوگرم) خرید می‌نمایند با تأیید وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند نسبت به صادرات شیرخشک با پرداخت مابه التفاوت ۱۰۰ هزار ریال /کیلوگرم، کره ۱۵۰ هزار ریال/ کیلوگرم و چربی (خامه ۴۰ درصد) ۶۰ هزار ریال/ کیلوگرم اقدام نمایند.

تبصره ۱): سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان موظف است نسبت به وصول مابه التفاوت مذکور اقدام و تأییدیه آن را به وزارت جهاد کشاورزی و گمرک ج. ااستقلال ارسال نماید.

تبصره ۲): سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مکلف به رصد و گزارش به وزیر جهاد کشاورزی بوده و ارقام فوق با نظر وزیر جهاد کشاورزی قابل تجدیدنظر خواهد بود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.