stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406246
  • 14 آذر 1400 - 23:05
0

کشف ۱۱۱ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه

کشف ۱۱۱ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه
قلم | qalamna.ir :

، سرهنگ “محسن عقیلی” روز یکشنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس فرودگاه شیراز، طی رصد مجرمین سابقه دار در حوزه فرودگاهی، موفق به شناسایی باندی شدند که قصد جابجایی مقدار قابل توجهی از مواد مخدر را از طریق فرودگاه به استان های مرکزی کشور داشتند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه این افراد سابقه دستگیری در فرودگاه به جرم حمل مواد مخدر داشتند با اخذ مجوز قضائی، اکیپی از همکاران آموزش دیده پلیس فرودگاه شیراز به محل فعالیت آنان اعزام، که در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه آنان مقدار ۱۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ عقیلی با بیان اینکه، در این پرونده ۲ نفر از اعضا اصلی باند دستگیر و تحویل مقام قضائی شده اند، خاطر نشان‌کرد؛ پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل در دستور کار این پلیس قرار دارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: پلیس فرودگاه با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی فرودگاه ها به صورت شبانه روزی با هوشیاری تمام، ضمن جلوگیری از قاچاق هرگونه مواد مخدر، کالا و ارز در راستای تأمین امنیت مسافران صنعت هوایی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.