stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406245
  • 15 آذر 1400 - 12:30
6

کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزا در شادگان حامی می‌خواهند

کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزا در شادگان حامی می‌خواهند
خوزستان - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان: حمایت از کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزا و جذب سرمایه گذار به منظور توسعه تولید در شهرستان الزامی است.
قلم | qalamna.ir :

حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان بیان کرد: بازدید‌های میدانی از کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی به منظور حمایت از واحد‌های فعال، رفع مشکلات و موانع تولید و فروش در واحد‌ها و جذب سرمایه گذاران جدید با هدف توسعه تولید و اشتغال صورت گرفت.

وی حمایت از واحد تولیدی دستمال کاغذی و کمک در فروش محصولات، تولید روتختی و لحاف در جهت صدور مجوز‌های پروانه بهره برداری و برگزاری نشست با اداره محیط زیست شهرستان را الزامی دانست و اظهار داشت: پیگیر توسعه سرمایه گذاری در واحد‌های تولیدی برادران ظاهری هستیم.

خنافره به گفتگو و بررسی مشکلات کارگاه‌های بسته بندی، ساماندهی آن‌ها و ایجاد ظرفیت جدید در ناحیه صنعتی دارخوین اشاره و تصریح کرد: بازدیدی از محل واحد تولید موادشوینده در روستای نهرمسلم در جهت صدور مجوز‌های لازم برای راه اندازی آن انجام شد و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با اشاره به برگزاری جلسه و بازدید میدانی از شهرک صنعتی شماره یک به منظور بررسی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و نشست با سرمایه گذاران جدید و حمایت از واحد تولیدی فعال ایزوگام یاس گستر بیان داشت: محل دپوی پسماند در جهت راه اندازی واحد تولیدی بازیافت زباله مورد بررسی و برنامه ریزی‌ها برای رفع مشکلات آن در دستور کار قرار گرفت.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.