stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406239
  • 14 آذر 1400 - 18:45
1

ربیعی: ما هم خواهان VAR هستیم/ روند بازی می‌توانست عوض شود

ربیعی: ما هم خواهان VAR هستیم/ روند بازی می‌توانست عوض شود
اصفهان_ اصفهان- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امروز بازی می‌توانست روند دیگری نیز داشته باشد، شاید یک جاهایی بازی می‌توانست برای تیم حریف شود.
قلم | qalamna.ir :

محمد ربیعی شامگاه یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: از نظر من بازی بسیار خوبی بود، به تیم ذوب آهن، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و یک خداقوت ویژه نیز به بازیکنان خودم می‌گویم.

وی افزود: فکر می‌کنم دو تیم در ابتدای بازی دو روش متفاوت را نسبت به بازی قبل خود به کار گرفتند، ما اول بازی یک گل زدیم و در نیمه اول به نظر من عمده بازی دست تیم ذوب آهن بود و کاملاً روی ما فشار آوردند که مجبور شدیم برای نیمه دوم یک تغییرات سیستماتیک به تیم بدهیم تا فشار ذوب آهن را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: در نیمه دوم بعد از به نظر من بعد از گذشت پنج تا ده دقیقه از نیمه توانستیم بازی را در مسیر ضد حملات و بعد گلی که زدیم کنترل کنیم.

وی تاکید کرد: ذوب آهن را بسیار تیم خوبی دیدم، این باشگاه اصیل است دیروز هم گفتم و به نظر من کادرفنی این فصل ذوب آهن خیلی خوب کار کرده و توانسته یک فضای بسیار خوب و متفاوت را ایجاد کند و من به هر حال سه چهار بازی این تیم را برای آنالیز دیدم و این موضوع را متوجه شدم.

لزوم وجود VAR در ایران

ربیعی اضافه کرد: امروز بازی می‌توانست روند دیگری نیز داشته باشد، شاید یک جاهایی بازی می‌توانست برای تیم حریف شود، به نظرم خط دفعی ما مستحکم عمل کردند، یکی دو اشتباه داشتنند اما در نهایت اتفاقات خوبی که باید رخ می‌داد اتفاق افتاد، ما بعد از گل سوم باز هم موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز خط جلوی ما نسبت به بازی قبلی یک تفاوتی داشت که اینجا نشان می‌دهد در تغییر ارنج بازی ما بچه‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، به نظرم فراز امام علی، رضا علیاری و منشأ هر کدام که داخل بازی می‌آیند می‌توانند ریتم ما را در حمله حفظ کنند و از هر سه بازیکن راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه این برد را به کارگران مس رفسنجان تقدیم می‌کنم، ابراز داشت: این بازی همین جا تمام شده و باید بازیکنانم بدانند که این بازی همین‌جا تمام شده و اگر بخواهند به این بازی فکر کنند بازی بعدی را از دست می‌دهند.

وی تاکید کرد: پنالتی تیم خودم را دیدم زیرا در مسیر آن بودم و پنالتی بود اما دیگر صحنه‌ها را باید صحنه‌ها را ببینم تا بتوانم در مورد آن صحبت کنم، اما من نیز می‌گویم برای ضایع نشدن حق هیچ تیمی باید VAR به ایران بیاید.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.