stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406153
  • 14 آذر 1400 - 11:09
1

ششمی و هفتمی تیم‌های ملی اسکواش ایران در قهرمانی آسیا

ششمی و هفتمی تیم‌های ملی اسکواش ایران در قهرمانی آسیا

تیم‌های ملی زنان و مردان ایران در رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا در رده های ششم و هفتم ایستادند.

قلم | qalamna.ir :

مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا از ۹ آذر به میزبانی کوالالامپور مالزی آغاز شد. تیم ملی زنان ایران با ترکیب سوگل ثمودی، فرشته اقتداری، غزال شرفپور و آیلی نیری در آخرین دیدار خود در این مسابقات مقابل تیم ملی کره شکست خورد و در رده ششم این مسابقات ایستاد.

تیم ملی زنان در مرحله گروهی با مالزی، هند و فلیپین همگروه بود که با یک برد مقابل فلیپین و ۲ باخت برابر مالزی و هند با ۳ امتیاز در رده سوم گروهش قرار گرفت. ایران در مرحله بعد برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مقابل سریلانکا پیروز شد اما برابر کره شکست خورد و در رده ششم قرار گرفت. در این بخش مالزی و چین اول و دوم و هند و ژاپن سوم مشترک شدند.

تیم ملی مردان ایران نیز با ترکیب نوید ملک ثابت، سید محمد رضا ضیا کاشانی، علیرضا شاملی و سپهر اعتماد پور نیز در آخرین دیدار خود از این مسابقات برابر عراق پیروز شد و در رده هفتم قرار گرفت.

ملی پوشان مردان ایران در مرحله گروهی با مالزی، هنگ کنگ، کره، سنگاپور و سریلانکا هم‌گروه بودند. آن‌ها مقابل سنگاپور و سریلانکا پیروز اما برابر مالزی، هنگ کنگ و کره شکست خوردند و با ۵ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفتند.

تیم ایران برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مقابل پاکستان شکست خورد و برابر عراق پیروز شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. در این رقابت‌ها مالزی، هند اول و دوم و چین و ژاپن سوم مشترک شدند. تیم ایران در این دوره نسبت به قبل ۴ پله سقوط داشت. 

هدایت تیم ملی زنان برعهده فاطمه سادات حیدری و تیم ملی مردان نیز به عهده مجید روحانی و نوید سپری بود. بهترین مقام های اسکواش ایران در دوره قبلی این رقابت ها در کره جنوبی حاصل شد که تیم مردان به عنوان سوم دست یافت و تیم زنان در رده ششم قرارگرفت.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.