stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 406124
  • 14 آذر 1400 - 8:40
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

۱۴۱ روستای استان با تانکرهای سیار آبرسانی شدند

۱۴۱ روستای استان با تانکرهای سیار آبرسانی شدند
مرکزی_ قلمنا_ مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي از اعزام تانكرهاي آبرسان سيار به 141 روستاي استان تا پايان آبانماه سال جاري خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس یوسف عرفانی نسب اظهار داشت: آبرسانی سیار به این تعداد روستا به دلایل مختلف از جمله مشکلات کمی و کیفی آب ، سوختگی پمپ و حوادث دیگر انجام شده است.

وی مجموع سرویس های تانکر آبرسانی سیار اعزام شده به روستاها را بیش از ۴ هزار سرویس عنوان نمود و افزود : برای برخی ازاین روستا ها فقط یک سرویس آبرسانی اعزام شده وبرای ۶۱ روستا تا ۵ سرویس تانکرهای سیار اعزام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برنامه ریزی مدون و برگزاری جلسات مستمر ستاد پایش تنش آبی شرکت با حضور اعضاء ستاد و مدیران امور آبفا شهرستان ها طی سالجاری خبر داد و گفت : در جلسات منظم وضعیت تک تک روستاهای دارای تنش آبی استان مطرح و برای آن راهکارهای مختلف از جمله آبرسانی سیار ، حفر چاه جدید ، اجاره چاه های کشاورزی ، انجام عملیات مختلف عمرانی و …. مطرح و انجام شده است.

وی شهر تفرش را تنها شهر دارای تنش آبی در استان مرکزی در سال جاری عنوان نمود و بیان داشت: برای حل کمبود آب شهر تفرش کارشناسان و مهندسین آب و فاضلاب استان مرکزی طرح آبرسانی اضطراری از چشمه هفتیان به این شهر را ارائه دادند که بعد از بررسی های مختلف فنی این طرح مورد موافقت قرار گرفت و توسط شرکت آب منطقه ای استان مرکزی این طرح اجرا شد و آب مورد نیاز مردم شهر تفرش فراهم گردید.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.