stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 406074
  • 13 آذر 1400 - 16:07
0
مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی همدان خبر داد؛

تخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان

تخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان
همدان- قلمنا- مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ازتخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان جهت احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، احد ظفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه گذاری دارند از طریق وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات تخصیص داده شد، عنوان کرد: در این مسیر، اولویت با واحدهایی است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و زودتر به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه اولویت دوم با زنجیره‌های تولید تا مرحله فرآوری و سپس نوبت گلخانه‌ها است، تصریح کرد: این تسهیلات ۷۰ درصد به صورت ثابت و ۳۰ درصد سرمایه در گردش است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه واحدهایی که به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند نیز می‌توانند از هر دو طرح استفاده کنند، خاطرنشان کرد: سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی برابر دو هزار و ۶۸۹ نفر بوده است که ۹۱ درصد از تعهد انجام شده و انتظار می‌رود با توجه به تسهیلاتی که از محل رونق تولید به استان همدان و سازمان جهاد کشاورزی تخصیص پیدا می‌کند، به صورت ۱۰۰ درصد انجام شود.

ظفری در ادامه افزود: مبلغ تسهیلات پرداختی به نوع فعالیت تولیدی بستگی دارد و سقف مشخصی ندارد بدین‌سان، متقاضیان باید پرونده‌های خود را در مدیریت شهرستان‌ها تشکیل دهند بعد از تکمیل به مدیریت سرمایه گذاری سازمان ارسال شود.

وی ادامه داد: امید است تا پایان سال اعتبارات در این عرصه جذب شوند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تعداد ۲۴ واحد تولیدی که به سبب کرونا و مخاطرات بخش کشاورزی از چرخه تولید خارج شده بودند، با تسهیلاتی که به عنوان سرمایه در گردش در اختیارشان قرار گرفت به فعالیت خود بازگشتند، اظهار کرد: عمده این واحدها در بخش صنایع تبدیلی فعالیت دارند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.