stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405924
  • 12 آذر 1400 - 16:04
4

چرا یک مدیر اهوازی در خانه ۱۰ هزار متری سکونت دارد؟

چرا یک مدیر اهوازی در خانه ۱۰ هزار متری سکونت دارد؟
خوزستان - امام جمعه اهواز با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، گفت: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای 10 هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند در حالیکه در شهر و محله آنها کسانی هستند که شب گرسنه خوابیده‌اند و در برخی شرکت ها کارگران ما به خاطر مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و تبدیل وضعیت دست به اعتراض می‌زنند.

وی با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، افزود: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

موسوی‌فرد تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند و این خواسته مردم است که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: روحیه قارونی ثروت اندوزی برخی سبب می‌شود گاهی حیوانات آنها دارای زندگی مرفهی باشد در حالیکه برخی آدم‌ها در بستر بیماری ناله می‌زنند چون توانایی تامین داروی خود را ندارند.

موسوی فرد گفت: یک شخصی که پزشک بوده و مثل زالو خون مردم را طی سال می‌مکیده تا سالی ۱۲ هزار دلار برای دختر و زنش در فرنگ جهت عیاشی بفرستد.

وی در ادامه با پر اهمیت خواندن عدالت اجتماعی اظهار کرد: زمانی میشود انتظار داشت عدالت اجتماعی در ایران تحقق پیدا کند که حاضر به سرمایه گذاری های علمی و تبیینی قوی برای گفتمان سازی باشیم چرا که لازمه اجرای عدالت سه اصل گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی است.

امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به معضل خشکسالی و کم آبی در کشور گفت: مشکل ما تنها نبود آب نیست با وجود سدهای متعددی که در استان وجود دارد وقتی در یکسال آبی بارندگی اتفاق می افتد اگر مدیریت صحیحی باشد در شبکه آبرسانی بی شک مشکلی نخواهیم داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.