stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 405881
  • 12 آذر 1400 - 11:10
1

تصویب قطعنامه آتش‌بس المپیک زمستانی پکن

تصویب قطعنامه آتش‌بس المپیک زمستانی پکن

مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه آتش‌بس المپیک برای بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن را تصویب کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه آتش‌بس المپیک برای بازی ‌ای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن را تصویب کرد.

متن این قطعنامه توسط لوییس آلبرتو مورنو، عضو کمیته بین‌المللی المپیک و ناظر دائمی کمیته بین‌المللی المپیک در سازمان ملل، به نمایندگی از توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل قرائت شد.

در متن این قطعنامه آمده است: اجازه دهید بهترین آرزوها را از طرف رییس کمیته بین‌المللی المپیک، توماس باخ، به همه اعضای مجمع عمومی برسانم، کسی که دوست دارد اینجا باشد اما به دلیل وضعیت همه‌گیر(کرونا) نتوانسته است.  

در ادامه این قطعنامه آمده است: من می‌خواهم از کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک پکن که در حال آماده سازی یک بازی عالی هستند تشکر کنم. همه‌گیری و چالش‌های دیگر یک چیز را به ما آموخته است: ما می‌توانیم فقط اگر با هم کار کنیم با هم راه برویم، به همین دلیل است که شعار جدیدی برای بازی‌ها اتخاذ کردیم: «سریع‌تر، بالاتر، قوی‌تر – با هم». با این روحیه المپیکی، من از شما دعوت می‌کنم که این قطعنامه را به منظور انجام ماموریت المپیک برای متحد کردن جهان با هم اتخاذ کنید.

این سند با ترویج صلح و ساختن سیاره‌ای شادتر از طریق ورزش و ایده‌آل‌های المپیک، از کشورها می‌خواهد آتش بس المپیک را که هفت روز قبل از شروع بازی‌های المپیک زمستانی شروع شده و هفت روز پس از پایان بازی‌های پارالمپیک زمستانی پایان می‌یابد، رعایت کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.