stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405854
  • 11 آذر 1400 - 23:41
2

اگر زدید باید تا آخر جواب بگیرید

اگر زدید باید تا آخر جواب بگیرید
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده نیروی‌ قدس سپاه پاسداران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای ضد‌انقلاب، در کشور جنگ به راه انداختند اما با سلحشوری رزمندگان اسلام که نشان از عزت و احساس تکلیف دینی بود، این جنگ ها و توطئه ها با شکست روبه رو شد،پیغام ما به دشمنان این است تا فرصت دارید از منطقه خارج شوید و گرنه بلایی که در افغانستان به سرتان آمد تکرار می شود.
 سردار اسماعیل قاآنی، اظهار‌ داشت: رسیدن به قدس و اهداف مقدس جمهوری اسلامی مقطعی نیست و تا تشکیل حکومت جهانی‌ امام زمان ( عج)، ادامه دارد.
 وی افزود: عمل به تکلیف، گام برداشتن در راه ولایت و رهبری و عمل‌ به‌ رحمت و زیبایی از جمله ویژگی‌های شهدا است. برگزاری یادواره شهدا، نشست متعارف کسی که از دنیا رفته نیست بلکه پاس داشتن عزت و سربلندی شهدا‌ است. وی گفت: جنگ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، درون کشور از سوی ضد‌انقلاب آغاز و در دوران دفاع مقدس نیز تداوم یافت که با حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام  همراه بود. 
وی  اظهار کرد: پیام آخر به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی این است که به حال خود فکری کنید که گذشت دورانی که هر غلطی می خواستید می کردید؛ دوران بزن در رویی گذشت، اگر زدید باید تا آخر جواب بگیرید. اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و آمریکای جهانخوار در برابر مردم فلسطین و افغانستان نیز نتوانستند به اهداف خود دست‌ یابند و این حرکت بر گرفته از بیداری مردم منطقه و‌ جهان است.وی بیان داشت: حکومت آمریکا حیله گر و جنایتکار است، ۲۰ سال در افغانسان جنگیدند، بالاترین شکست آنان در این دوران شکست در افغانستان بود، ۲۰ سال در جنگ هایی که واسطه ای راه انداخته بودند سود می‌خوردند، اما در افعانستان خود آمریکا وارد شد که پس از سالها، تازه به پشت میز مذاکره رسیده اند.
این فرمانده ارشد سپاه قدس بیان کرد: پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، یک سخن اساسی این بود که بخشی از آن عمل شده و بخش دیگر نیز به عزت جبهه مقاومت عملی خواهد شد; از افغانستان اخراج شدند و آمریکایی‌ها در واقع فرار کردند.سردار قاآنی تصریح کرد: پیام ما به آمریکایی ها این است که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما بیرون بروید، در غیر این صورت اگر اطراف ما را ترک نکنید، کاری می‌کنیم که آنچه در افغانستان سرتان آمد و فرار کردید، بر سر شما بیاید.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.