stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 405813
  • 11 آذر 1400 - 13:55
2
رئیس پلیس راه استان اصفهان هشدار داد؛

لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در محورهای غربی و شمالی استان

لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در محورهای غربی و شمالی استان
اصفهان_ رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای غربی و شمالی استان، بر لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در این محورها تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای غربی و شمالی استان، بر لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در این محورها تاکید کرد.

سرهنگ اصغر زارع، اظهار کرد: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی بعد از ظهر امروز بارش برف و باران در محورهای غربی و شمالی استان اصفهان شروع می‌شود  و از صبح فردا نیز شاهد بارش نزولات آسمانی و کاهش محسوس دما در تمام محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: به رانندگانی که قصد سفر به محورهای غربی و شمالی استان را دارند اکیدا توصیه می شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: علی رغم توصیه های مکرر پلیس بازهم توصیه می شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن ها، سیستم روشنایی و چراغ های مه شکن مطمئن شوید و عازم سفر شوید.

ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ زارع، خاطر نشان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده طوری رانندگی می کند که بیشترین تسلط را برخودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم ترین خسارت خودرو را مهار می کند که بازهم توصیه می شود در شرایط بد آب و هوایی با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنید.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.