stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405794
  • 11 آذر 1400 - 17:05
0

کشف انواع کالای قاچاق از چهار اتوبوس در خراسان جنوبی

کشف انواع کالای قاچاق از چهار اتوبوس در خراسان جنوبی
قلم | qalamna.ir :

روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان چهار اتوبوس مسافربری را متوقف و بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها انواع کالای قاچاق شامل البسه خارجی، قطعات و لوازم خودرو، چهار دستگاه چرخ خیاطی و ۶ لپ تاپ خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: در این رابطه چهار خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید افزود: ماموران ایست و بازرسی “سهل‌آباد” شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودروی سنگین را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.