stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 405780
  • 11 آذر 1400 - 14:41
5
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خوزستان باید در عرصه پیشرفت، نمونه کشور باشد

خوزستان باید در عرصه پیشرفت، نمونه کشور باشد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خوزستان همه ظرفیت های توسعه و آبادانی را دارد و باید در عرصه پیشرفت در کشور نمونه باشد.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش اقتدار بسیج و گروه‌های جهادی گفت: آماده هستیم تا در گام دوم انقلاب اسلامی اهداف و چشم انداز مدنظر مقام معظم رهبری را با جوانان آماده به کار بسیجی محقق کنیم؛ حضور این جوانان ورود به مرحله تمدن سازی را سرعت می بخشد.

وی با تأکید بر تداوم کمک رسانی به مناطق زلزله زده و شتاب در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار عنوان کرد: در قرن چهاردهم هجری شمسی شاهد یک تحول بزرگ بودیم که در سایه آن پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داد.

سلیمانی افزود: به فرموده امام راحل، جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی بود که با عنایت پروردگار به ملت ارزانی شد؛ شاید برخی‌ها هنوز وسعت این رویداد بزرگ و تغییر مسیر تاریخ بشریت را درک نکرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن روزها فکر می‌کردیم که پیروزی انقلاب اسلامی فقط رژیم شاهنشاهی را ساقط کرده ولی در سایه مقاومت ملت ایران و در پرتوی خون مقدس شهدا، نظام سلطه و اشغالگران در حال فرار از جهان اسلام هستند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، تفکر جهادی و بسیجی ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری در ۳۰ و چند سال اخیر باعث شده تا چنین مقاومتی حاصل شود، گفت: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی که با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی مصادف شده به زودی با یک ابر تحول بزرگ روبرو می‌شویم؛ فتح این قرن همان تمدن سازی جهان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج به عنوان نگین انگشتری نقش آفرینی ملت ایران است؛ گروه‌های جهادی بسیج و جهادگران آن نیز در کانون اصلی این نقش آفرینی قرار دارند.

وی افزود: آن چیزی که مقام معظم رهبری مکرراً از آن صحبت می‌فرمایند، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در همه عرصه‌هاست؛ بسیج تشکیلات مردم پایه و منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران و در خدمت مردم ایران به عنوان پیشران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

او یادآور شد: جهادگران بسیجی هم در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادی ایران و هم تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های خوبی دارد؛ اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد مردم سالار است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: در میدان برای خدمتگزاری، نقش آفرینی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی حاضر می‌شویم؛ استان خوزستان که همه ظرفیت‌های مختلف را در اختیار دارد باید در پیشرفت و آبادانی نمونه کشور باشد.

وی افزود: با تمسک به فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی این پیشرفت و آبادانی برای خوزستان امکان پذیر است؛ عزم دولت جدید بر این است که خوزستان همچون دوران دفاع مقدس برجسته‌ترین استان کشور در گام دوم انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی در همه جنبه‌ها بدرخشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مردم باید در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگ، سیاست خارجی، دفاع و اقتصاد مقاومتی (بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر مردم وارد میدان شوند، اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار محقق می‌شود) سالار باشند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: اکنون که سیاست‌های دولت برای ادامه راهبردهای مقام معظم رهبری قرار گرفته است، بهترین فرصت هست تا در مدت هشت سال تمام تلاش‌های خود را بر تحقق دولت اسلامی متمرکز کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تا دولت اسلامی محقق نشود، شکل گیری جامعه اسلامی دور از ذهن است؛ یعنی هر دو مورد بهم پیوستگی دارند، حضور مردم در میدان نیز ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: استان خوزستان با رهبری معظم له، ظرفیت‌های موجود، کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با سیاست‌های دولت جدید به پیشرفت و توسعه دست پیدا می‌کند؛ برنامه‌های بسیار خوبی برای پشتیبانی از این حرکت‌های جهادی در راستای آبادانی خوزستان داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با حضور مردم در میدان و با پیش قراولی بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی و نیروهای جهادی امید است که خدمتگزاری را به شکل احسن به مردم ایران و خوزستان داشته باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.