stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 405621
  • 10 آذر 1400 - 20:09
2
سلیمی:

سلیمی: برای حل مشکلات کشور باید یک صدای واحد شنیده شود

سلیمی: برای حل مشکلات کشور باید یک صدای واحد شنیده شود
اصفهان_ نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات و رسیدن به پیشرفت و توسعه باید وحدت داشته باشیم و در کشور یک صدای واحد شنیده شود.
قلم | qalamna.ir :

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات و رسیدن به پیشرفت و توسعه باید وحدت داشته باشیم و در کشور یک صدای واحد شنیده شود.

اصغر سلیمی درباره راهکارهای تزریق امید به جامعه، اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که مسئولان کشور به طور جدی به دنبال حل مشکلات کشور و رفع تحریم‌ها هستند و باید تلاش مسئولان را مشاهده کنند و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باید وحدت داشته باشیم و در کشور یک صدای واحد شنیده شود به طوری که منافع ملی تامین شود و تمام جناح های سیاسی با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود: مردم در شرایطی هستند که دغدغه اصلی آنان مشکلات معیشتی و بیکاری است و همه باید به دنبال این باشیم تا مشکلات رفع شود. با توجه به اینکه در این زمان دولت، مجلس و قوه قضائیه همدلی و وفاق خاصی دارند یک فرصت مغتنم برای کشور است تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های مختلف بسیاری از مشکلات حل شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات به یک سیاست‌گذاری اصولی نیازمندیم، گفت: در حال حاضر باید با همدلی و همفکری با نخبگان و به کارگیری تخصص آنان مشکلات کشور را حل کنیم و مجلس این آمادگی را دارد تا در بحث قانونگذاری و نظارت کمک کند تا دولت به اهداف خود برسد.

سلیمی تصریح کرد: دولت در خط مقدم حل مشکلات بوده و انتظار مردم بیشتر از قوه مجریه است و مجلس هم نشان داده است که این همدلی را با دولت دارد و تا کنون هیچ مخالفتی با لوایح قوه مجریه نداشته است. مردم توقع دارند که در سالِ پیش رو به یک ثبات نسبی در بحث اشتغال و معیشت برسند. قیمت کالاهای مختلف افزایش زیادی داشته است و باید ترمز افزایش قیمت‌ها کشیده شود. فعلا کنترلی بر قیمت‌ها نیست و باید تا قبل از عید راهکاری برای حل این مشکل اندیشیده شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.