stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 405614
  • 10 آذر 1400 - 10:25
1
فرماندار اردستان:

اقناع جامعه مهم‌ترین وظیفه مدیران است

اقناع جامعه مهم‌ترین وظیفه مدیران است
اصفهان_ فرماندار اردستان گفت: اقناع جامعه مهم‌ترین وظیفه مدیران است که باید تلاش کنند مردم را نسبت به آنچه انجام می‌دهند قانع کرده تا آنان نیز به مدیریت‌ها اعتماد کنند.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار اردستان با بیان اینکه نمی‌توانیم به نبرد وضعیت اقلیمی شهرستان برویم، گفت: متأسفانه دشت اردستان دچار یک وضعیت بحرانی شده است و بیشتر مناطق آن را موضوع فرونشست تهدید می‌کند که کشاورزان باید در این زمینه تا ۱۰ سال آینده بیش از ۴۰ میلیون لیتر آب صرفه‌جویی کنند.

حمیدرضا تأملی شامگاه (سه‌شنبه ۹- آذرماه) در نشست خبری، اظهار کرد: مدیریت شهرستان در موضوع آموزش و پرورش یکسری دغدغه و مطالباتی از مدیر آموزش و پرورش دارد که امیدواریم مدیر جدید این اداره با رویکردی این انتظارات را به نتیجه برساند.

وی با اشاره به توهین یکی از پزشکان عمومی بیمارستان زواره به مردم شهرستان، افزود: ضمن اینکه این اتفاق زشت را محکوم می‌کنیم، اما با پیگیری‌های انجام شده و تأکیدی که داریم باید برخورد محکمی با این شخص انجام شود و پرونده ایشان توسط بخش حراست دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است.

فرماندار اردستان با اشاره به نارضایتی برخی از مردم در مراجعه به ادارات شهرستان تأکید کرد: تا زمانی که بنده فرماندار شهرستان باشم در خصوص انجام مأموریت‌ها هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با رئیس اداره‌ای نداریم و اگر تخلفی از طرف اداره‌ای اتفاق بیفتد کوتاه نمی‌آییم.

تأملی با بیان اینکه منافع مردم در هر زمینه‌ای باید حفظ شود، گفت: رسانه‌های شهرستان کم‌کاری و کاستی‌های ادارات بر خدمت‌رسانی مردم را به فرمانداری اعلام کنند. هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی به مردم در شهرستان اردستان از سوی مدیران و دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست و همه باید تلاش کنند بر اساس شرح وظایف به مردم خدمت شود.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از ابزارهای اطلاع‌رسانی و جامعه رسانه‌ای شهرستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا از این طریق برنامه‌ها و عملکردها و اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند و پاسخگوی خبرنگاران نیز باشند. اقناع جامعه مهم‌ترین وظیفه مدیران است که باید تلاش کنند مردم را نسبت به آنچه انجام می‌دهند قانع کرده تا آنان نیز به مدیریت‌ها اعتماد کنند.

فرماندار اردستان درباره عملیات گازرسانی به تنها روستای بدون گاز شهرستان گفت: موضوع گاز رسانی به روستای داوران با توجه به سکونت بیش از ۶۱ خانوار برای شهرستان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است ولی تاکنون به دلیل هزینه بالایی که دارد نتوانستیم موافقت وزارتخانه مربوطه را بگیریم.

 ۹۴ درصد از مصرف آب شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود

فرماندار اردستان با اشاره به گلایه کشاورزان در خصوص راه‌اندازی کارخانه‌های آب بر در منطقه و تأثیر آن بر کاهش وضعیت آب کشاورزان، گفت: با توجه به اینکه در ۱۰ سال گذشته مدیریت شهرستان هیچ مجوزی برای راه‌اندازی کارخانه‌های آب بر صادر نکرده است، ولی در حال حاضر حدود ۹۴ درصد از مصرف آب شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و بخش صنعت همراه با آب شرب شهروندان، تنها ۶ درصد از آب شهرستان را مصرف می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.