stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405612
  • 10 آذر 1400 - 10:15
1
رییس شبکه بهداشت شهرستان نجف‌آباد:

هدف ما پوشش ۸۵ درصدی جمعیت بالای ۱۸ سال است

هدف ما پوشش ۸۵ درصدی جمعیت بالای ۱۸ سال است
اصفهان_ رییس شبکه بهداشت شهرستان نجف‌آباد با اشاره به بازه زمانی بیست‌روزه برای اجرای طرح شهدای سلامت، گروه سنی ۱۲ سال به بالا را گروه هدف اعلام کرد و افزود: در شهرستان نجف‌آباد بیش از ۲۹۲هزار نفر بالای ۱۸ سال وجود دارد و باید بتوانیم ۸۵ درصد از این جمعیت را پوشش دهیم.
قلم | qalamna.ir :

رییس شبکه بهداشت شهرستان نجف‌آباد از واکسینه شدن ۷۵درصد از جامعه هدف نجف‌آباد علیه کووید۱۹ خبر داد.

علیرضا غیور، اظهار کرد: کشف سویه جدید کرونا نشان داد که هنوز به نقطه امن نرسیده‌ایم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت واکسن، همچنان اصلی‌ترین روش پیشگیری و مهار تبعات ابتلا به کرونا ویروس است.  

وی با تأکید بر نقش پیشگیرانه واکسن در ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در ابتدای طرح واکسیناسیون و به همت تلاش شبانه‌روزی همکارانم، به سرعت به نقطه مناسبی در فراگیری تزریق واکسن رسیدیم، ولی هم‌اکنون با وجود ۵۴ مرکز فعال و وجود امکانات و زیرساخت‌های مناسب، این طرح به آهستگی پیش می‌رود.

رئیس شبکه بهداشت نجف‌آباد از پوشش ۷۵درصدی مردم این شهرستان در طرح واکسیناسیون خبر داد و گفت: بیش از ۷۵درصد از افراد جامعه هدف ما واکسینه شده‌اند و در تلاش هستیم که حداقل به میزان  ۱۰درصد دیگر این میزان را افزایش دهیم.

علیرضا غیور سپس به بیان چگونگی طرح “شهدای سلامت” پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدهای موجود، نباید زمان طلایی برای واکسینه کردن بازماندگان را از دست دهیم.

وی با اشاره به بازه زمانی بیست‌روزه برای اجرای طرح شهدای سلامت، گروه سنی ۱۲ سال به بالا را گروه هدف اعلام کرد و افزود: در شهرستان نجف‌آباد بیش از ۲۹۲هزار نفر بالای ۱۸ سال وجود دارد و باید بتوانیم ۸۵ درصد از این جمعیت را پوشش دهیم.

علیرضا غیور ادامه داد: تحلیل و بررسی وضع موجود، آموزش و اطلاع رسانی، تسهیل دسترسی به خدمات واکسیناسیون، جلب حمایت و برنامه‌های تشویقی، واکسیناسیون عموم مردم، اصناف، مدارس و کارکنان ادارات، محدودیت‌های هوشمند و نظارت و پایش اطلاعات از محورهای اصلی طرح شهدای سلامت است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.