stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 405540
  • 10 آذر 1400 - 11:10
0

کولیبالی: می‌خواهم صدای مردم علیه نژادپرستی باشم

کولیبالی: می‌خواهم صدای مردم علیه نژادپرستی باشم

مدافع ناپولی عنوان کرد به مبارزات علیه نژادپرستی در فوتبال ایتالیا ادامه می‌دهد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی پس از این که در ورزشگاه فیورنتینا مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار گرفت، اطمینان داد که به دنبال عذرخواهی طرفداران فیورنتینا نیست.  

این حادثه زمانی رخ داد که او در حال مصاحبه در استادیوم آرتمیو فرانچی بود.

فرد خاطی شناسایی شد و از تمام بازی‌های آینده فیورنتینا محروم شد، در حالی که تحقیقات پلیس نیز در جریان است.

کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی گفت که هواداران فیورنتینا در فلورانس او را “میمون” نامیدند و از مقامات خواست تا حضور مجرمان را در مسابقات ممنوع کنند.

بازیکن سنگالی گفت: پس از آن حادثه در دیدار فیورنتینا-ناپولی، من در مورد شهر توسکانی مطالعه کردم و می‌دانم که این منطقه فوق‌العاده‌ای برای فرهنگ و هنر است. من به دنبال عذرخواهی مردم فلورانس و توسکانی نیستم. من پیام‌های همبستگی زیادی از طرف هواداران و باشگاه ویولا دریافت کردم، بنابراین می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم. این جایی است که ما باید دوباره شروع کنیم و با هم به مبارزه با نژادپرستی بپردازیم. نژادپرستی هنوز در جامعه پراکنده است و به این دلیل که من این بستر را دارم، می‌خواهم با آن مبارزه کنم، من می‌خواهم صدای مردم علیه نژادپرستی باشم. برای من بسیار مهم است، من همیشه به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک مرد این کار را انجام خواهم داد، حتی زمانی که دوران فوتبالم به پایان رسیده باشد.

ایسنا و به نقل از دیلی میل، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داد که هواداران نژادپرست مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم می‌شوند.

این اتفاق پس از دو حادثه در ماه سپتامبر رخ داد، ابتدا مایک مینیان، دروازه‌بان میلان مورد سوء استفاده نژادی هواداران یوونتوس قرار گرفت و سپس تحقیقات درباره شعارهای نژادپرستانه طرفداران لاتزیو علیه تیمو باکایوکو و فرانک کسیه از میلان آغاز شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.