stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405534
  • 10 آذر 1400 - 11:08
0

از غیبت سرمربی تا وعده ۲ مدال شمشیربازی در بازیهای آسیایی

از غیبت سرمربی تا وعده ۲ مدال شمشیربازی در بازیهای آسیایی

شمشیربازی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ وعده کسب حداقل ۲ مدال را داده است.

قلم | qalamna.ir :

نشست کادر سرپرستی  بازی های آسیایی ۲۰۲۲  هانگژو با فدراسیون شمشیربازی برگزار شد. با توجه به اینکه قرار است کاروان کیفی اعزام شود بنابراین در این نشست ها وضعیت مدال آوری رشته ها بررسی می شود. کادرفنی رشته ها نیز  نکات فنی از قبیل بررسی نفرات، وضعیت اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات انتخابی و زمان برگزاری اردوها و مشکلاتشان را  عنوان می کنند.

نکته قابل توجه این است در این نشست سرمربی تیم ملی سابر که شانس مسلم کسب مدال است، حضور نداشت. هر چند که خود پیمان فخری  اشراف کامل به وضعیت سابریست ها دارد اما از آنجا که مسئولیت تیم دیگر با امین قربانی است و هر نتیجه ای که این تیم بگیرد، او باید پاسخگو باشد بنابراین این انتظار بود که در این نشست شرکت کند.

همچنین با توجه به اینکه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم اعلام کرده یکی از سیاست ها توجه جدی به اعزام زنان است، این انتظار بود در این نشست از اعزام تیم های بانوان از جمله سابر به بازی های آسیایی دفاع شود.    

* قول دادیم حداقل ۲مدال می گیریم

محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیربازی درباره علت غیبت قربانی در جلسه با کادرسرپرستی بازی های آسیایی گفت: قربانی دچار سرماخوردگی شده بود و به همین علت در جلسه حضور نداشت.

او در پاسخ به این پرسش که  شمشیربازی قول چند مدال در بازی های آسیایی را داده است، تاکید کرد: ما اعلام کردیم حداقل دو مدال را می گیریم. نظر بر این است رشته هایی که مدال می گیرند و یا شانس مدال دارند به بازی ها اعزام شوند. البته در مورد بانوان حتما مدال آوری مطرح نیست اما باید تیم شرایط خوبی داشته باشد.  

 دبیر فدراسیون ادامه داد: اعزام تیم سابر مردان قطعی است. اعزام اپه و فلوره در دو بخش بانوان و مردان بستگی به  نتایجی دارد که در قهرمانی آسیا می گیرند. فدراسیون دنبال این است که اسلحه های دیگر را اعزام کند و امیدوارم با نتیجه خوبی که این اسلحه‌ها می‌گیرند مسئولان را مجاب کنند که به بازی های آسیایی اعزام شوند.

 انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.