stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405502
  • 09 آذر 1400 - 18:15
1

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک فعال اجتماعی

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک فعال اجتماعی
قلم | qalamna.ir :

پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از فعالان اجتماعی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر نشر اکاذیب علیه فعالیت وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهرهای حاشیه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

وی گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از مواجه‌ شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع انتقام‌جویی و داشتن کینه ای قدیمی از شاکی اعلام کرد و از عمل مجرمانه‌ خود پشیمان بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: رعایت اصل اخلاق‌مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند تا از روی جهل یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت ننمایند که در غیر این صورت برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.