stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405489
  • 09 آذر 1400 - 14:45
1

شیشه فروش: آب شرب گلپایگان سالم و بهداشتی است

شیشه فروش: آب شرب گلپایگان سالم و بهداشتی است
اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سالم و بهداشتی بودن آب شرب گلپایگان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سالم و بهداشتی بودن آب شرب گلپایگان خبر داد.

منصور شیشه فروش در نشست بررسی کیفی منابع آب شرب شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: بررسی های میدانی و گزارش نهادهای نظارتی نشان می دهد تصفیه خانه آب گلپایگان مطابق با استانداردهای تعریف شده، آب شرب مورد نیاز مردم را تصفیه کرده و در اختیار آنان قرار می دهد.

مدیر گروه سلامت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان نیز گفت: به دنبال شکایت های مردمی از طعم و بوی آب شرب گلپایگان، گروهی متشکل از متخصصان دانشگاه های اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، مرکز بهداشت، آب منطقه ای و آب و فاضلاب از تمام منابع آبی و تاسیسات تامین و تصفیه آب شهرستان گلپایگان بازدید و نمونه گیری کردند که نتایج اولیه آن حاکی از سلامت آب شرب توزیع شده است.

سیدمهدی میرجهانیان افزود: نتایج کامل این نمونه گیری ها با هدف یافتن علل تغییر طعم و بوی آب در دریاچه سد کوچری هفته آینده اعلام خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان نیز با بیان اینکه آب خروجی از تصفیه خانه آب گلپایگان تمام استانداردهای لازم را دارد، گفت: در هفته های اخیر شاهد افزایش میزان جلبک ها در آب ورودی به تصفیه خانه آب گلپایگان از محل سد کوچری بودیم که علل آن در دست بررسی است.

ناصر اکبری افزود: برای مقابله با این مشکل سعی شده تا با تعویض مداوم فیلترها، شستشوی مخازن و تاسیسات و افزودن کربن فعال در فرایند تصفیه، طعم و بوی ایجاد شده در آب ورودی را کاهش داده و آب شرب استاندارد در اختیار شهروندان قرار دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.