stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405482
  • 09 آذر 1400 - 15:45
1
در برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شاملا انجام شد؛

افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی «شاملا» تصویب شد

افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی «شاملا» تصویب شد
مرکزی_ قلمنا_ مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) با اعلام افزایش ۲٫۷۰۰ میلیارد ریالی سرمایه این شرکت برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی املاح ایران امروز با حضور نمایندگان صاحبان سهام این شرکت در هلدینگ صدرتامین برگزار شد. این مجمع افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را تصویب کرد.

ابتدای این نشست با توجه به احراز حد نصاب قانونی و اعلام حضور ۷۷/۰۴ درصد سهامداران در جلسه و هم‌چنین حضور آنلاین نماینده سازمان بورس و سهامداران دیگر این شرکت از طریق سامانه پخش آنلاین و اعلام رسمیت جلسه، اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

مدیر عامل شاملا و نایب رئیس هیات مدیره در گزارشی به هیات رئیسه مجمع و سهامداران به تشریح عملکرد شرکت و دلایل و نتایج افزایش سرمایه پرداخت.

هوشنگ فرجی گفت: هدف از افزایش سرمایه، بهبود ساختار مالی، اجرای پروژه‌ها و خرید ماشین آلات سنگین برای پروژه‌های در حال اجرای شرکت است.

پس از اظهارات فرجی، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در تایید افزایش سرمایه قرائت شد و در انتهای مجمع فوق العاده موافقت بورس اعلام و سپس با افزایش سرمایه مجمع موافقت شد.

براین اساس سرمایه شرکت معدنی املاح ایران از ۸۴۰ میلیارد ریال به ۲،۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۲۱ درصد به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت، افزایش یافت.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.