stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405402
  • 09 آذر 1400 - 10:14
0
استاندار هرمزگان:

برنامه مدیریت منابع و مصارف آب شرب هرمزگان به تصویب رسید

برنامه مدیریت منابع و مصارف آب شرب هرمزگان به تصویب رسید
هرمزگان/قلمنا-ششمین نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی با حضور اعضا و به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان در خصوص نتایج این نشست گفت: به منظور مدیریت منابع آبی و مقابله با خشکسالی ها، برنامه مدیریت منابع و مصارف آب شرب استان تدوین و به تصویب رسید.

مهدی دوستی افزود: بر اساس این مصوبه، شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مکلف شدند در راستای حمایت از بخش کشاورزی، مقابله با خشکسالی و حفظ شرایط موجود باغ ها، تمامی توان خود را در راستای تامین آب باغ های حقابه بر پایین دست سد میناب، از سایر منابع قابل استحصال به کار گیرند و مکاتبه های لازم را به منظور تامین منابع مالی مقابله با خشکسالی انجام دهند.

وی همچنین یکی از چالش های شهر بندرعباس را وضعیت پساب فاضلاب شهر بندرعباس عنوان و تاکید کرد: برای مقابله با این معضل، مدیران مربوطه مکلف به شناسایی نقاط ضعف شبکه جمع آوری فاضلاب، برآورد هزینه های اجرایی، ارائه برنامه زمانبندی و بررسی چالش های اجرایی شدند.

یاد آور می شود ؛با تاکید استاندار هرمزگان، پنجشنبه هفته جاری نشستی فوق العاده با هدف بررسی روند اجرایی پروژه ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.