stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405378
  • 09 آذر 1400 - 5:05
1

طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت در قم اجرا شد

طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت در قم اجرا شد
قلم | qalamna.ir :

روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، حمید سالاری با اعلام خبر فوق افزود: به منظور ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت و وانت بارها، ده‌ها دستگاه کلاه ایمنی، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه شبرنگ و ۵۰۰ قلم بسته فرهنگی در سطح راه‌های استان توزیع شد.

وی ادامه داد: طبق تمهیدهای به عمل آمده، مقرر شده بود این طرح در قالب برنامه‌هایی متنوع تر در آخرین روز آبان‌ماه، روز جهانی یادمان قربانیان ترافیکی، اجرا شود که به دلیل شرایط متغیر جوی، این امر در هفتم آذرماه به اجرا گذاشته شد.

معاون راهداری قم در ادامه به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی طرح نیز اشاره و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همان ارتقا سطح فرهنگ ترافیک جاده‌ای و آموزه‌های سمعی بصری آن است، در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه، عوارضی آزادراه‌ها، محوطه بیرونی مجتمع‌های خدماتی بین راهی و گلوگاه‌های جاده‌ای اجرا شد.

سالاری با یادآوری این مهم که مخاطب فرهنگی طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت و وانت بارها، شامل تمامی کاربران جاده‌ای اعم از رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه بوده است تصریح کرد: به همین منظور و در راستای اجرای طرح در خصوص برگزاری مسابقه‌ای پیامکی با مضمون آموزه‌های ترافیکی، اقدام و سوال‌ها به صورت کتبی در اختیار کاربران جاده‌ای قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه به منظور ارتقا سطح آموزه‌های پایه، شرکت کنندگان می‌توانند  به ارسال پاسخ‌های خود به شماره سامانه پیامکی اعلامی اقدام کنند.

سالاری بیان داشت: پس از بررسی پاسخ‌های دریافتی ، به قید قرعه به ۵۰ تَن از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی در قالب اقلام فرهنگی اهدا می‌شود.

همچنین در پایان ضمن قدردانی از مجریان طرح یادآور شد: در ضمن اجرای طرح ارتقا ایمنی راکبان موتور سیکلت و وانت بارها، تعداد متنابهی اقلام فرهنگی با مضمون آموزه‌های ترافیکی که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند، توزیع شد./

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.